שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נהג אוטובוס הותקף בנתניה: "דם הנהגים הופקר"
הנהג נפצע
על אף בקשת הנהג, משטרת ישראל לא הגיעה לאירוע וטענה כי לא הייתה להם ניידת פנויה באותו הזמן. בשל כך, הנהג נאלץ להגיע עם האוטובוס לתחנה ולמסור שם עדות
נהגי אוטובוסים מפגינים, אילוסטרציה | צילום: ארגון נהגי האוטובוסים, ההסתדרות לאומית

נהג חברת קווים הנהוג בקו 233 הנוסע מנתניה לבאקה אל גרבייה, הותקף אמש (א') על ידי נוסע אשר חבט בפניו באגרוף בזמן שהנהג נסע בישוב ג'ת. לאחר שהיכה את נהג האוטובוס ברח הנוסע וטרם נעצר. הנהג נפצע בפניו ופונה לטיפול רפואי.

על אף בקשת הנהג, משטרת ישראל לא הגיעה לאירוע וטענה כי לא הייתה להם ניידת פנויה באותו הזמן. בשל כך, הנהג נאלץ להגיע עם האוטובוס לתחנה ולמסור שם עדות.

על פי נתוני ארגון הנהגים מבית ההסתדרות הלאומית אשר עוקב אחר הנושא דרך דו"ח שנתי מקיף, בשנת 2020 חוו הנהגים  3,644 מקרי אלימות פיזית. בפועל, המספר גבוה בהרבה שכן רק 47% מהמקרים דווחו. בנוסף לכך, 40% מהנהגים דיווחו שחוו אלימות פיזית בעבודתם במהלך שנת 2020 (19% מהם דיווחו על 3 ויותר מקרים).

ארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית מסר בתגובה לאירוע כי: "אין גבול שלא נחצה כבר. אנו קוראים למשרד התחבורה ולמשרד לביטחון הפנים להפסיק לדבר ולהתחיל לפעול. הכרה בנהגי האוטובוסים כעובדי ציבור תרתיע ותוכל לשמור על חייהם ועל חיי הנוסעים ותגרום לכך שתוקפי נהגים ונוסעים ישבו מאחורי סורג ובריח. רשויות החוק חייבות לפעול ויפה שעה אחת קודם. האוטובוסים מהווים סמל שלטון ולכן תוקפים אותם והנהגים והנוסעים משלמים מחיר כבד. דם הנהגים הפך להפקר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים