שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » אוטובוס אגד נכנס לעיסאוויה – והוצת
ניסיון פיגוע
בני המשפחה שנסעו באוטובוס דרך שכונת עיסאוויה נתקלו ביידוי אבנים ואלימות מצד התושבים. נזק רב נגרם לאוטובוס מיידוי האבנים ומהשלכת בקבוק התבערה, איש לא נפגע
תגיות:
האוטובוס המוצת |
צילום: *שימוש לפי סעיף 27א

בעיסאוויה שבמזרח ירושלים נרגם אמש (מוצאי שבת) באבנים אוטובוס של אגד שבו היו הנהג ובני משפחתו. הם לא נפגעו, הצליחו להימלט ברגל מהמקום וחברו לכוחות ביטחון שהיו סמוך למקום. פורעים הציתו דלקה באוטובוס שננטש.

מהכבאות נמסר כי "סביב השעה 20:20 התקבל דיווח במשל"ט המחוזי על אוטובוס אגד שעולה באש בשכונת עיסוויה במזרח ירושלים. שני צוותים יצאו לזירת האירוע אולם בהוראת המשטרה נדרשו להמתין מחוץ לשכונה עד להגעת ליווי של כוח משטרתי נוסף. מבירור ראשוני עולה שנהג של חברת אגד טעה בדרך ונכנס לשכונת עיסוויה. הוא הותקף על ידי תושבים מקומיים ונאלץ לנטוש את הרכב. נזק רב נגרם לאוטובוס כולל השלכה של בקבוק תבערה, מה שגרם למעט בערה בתא הנוסעים, אולם האש כובתה בטרם הגיעו הכוחות למקום".

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר התקבל דיווח במשטרה אודות אוטובוס בו הנהג ומשפחתו שנכנס אל תוך שכונת עיסוויה במזרח ירושלים במטרה לקצר את הדרך. בעת כניסת האוטובוס למקום החל יידוי אבנים לעברו ונגרם לו נזק רב. הנהג ומשפחתו נמלטו מהאוטובוס וחברו לכוחות בסמוך (אין נפגעים). כוחות משטרה פועלים במקום להשבת הסדר".

דובר אגד מסר בתגובה: ״האירוע הביטחוני החמור הזה נבדק בשעות אלה על ידי משטרת ישראל וגורמי הביטחון. אנו באגד ירושלים משתפים פעולה עם בדיקת האירוע.

שרת התחבורה מירי רגב מסרה: "מחזקת את ידי נהג אגד שהותקף הערב במזרח ירושלים. זהו אירוע חמור שיכל להסתיים בצורה קשה בהרבה. אני סומכת על כוחות הביטחון והמשטרה שיביאו למעצר האחראים לאירוע וטיפול בהם במלוא חומרת הדין".

ארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית מסר בעקבות הצתת האוטבוס בשכונת עיסאוויה בירושלים כי "הגיע הזמן שכל המחוקקים יבינו שאוטובוס מצטייר בעייני אזרחים ומחבלים כסמל שלטוני מובהק ובשל כך הם מעוניינים לפגוע בו. רק הכרה בנהגי האוטובוסים כעובדי ציבור תוכל לשמור על חייהם ועל חיי הנוסעים. היום בו נהג אוטובוס ירצח קרוב מתמיד".

ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה לתקיפת האוטובוס בשכונת עיסוואייה בירושלים: "לאט לאט אבל בטוח אנחנו מאבדים את השליטה בירושלים. לא יתכן שבירושלים בירת ישראל אובדן המשילות יגיע למצב כה חמור של תקיפת נהג אוטובוס בבקבוקי תבערה ובאבנים. אני קורא למשטרת ישראל לשים את ידה על הפורעים ולהשיב את המשילות בשכונות ירושלים".

*אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות ל[email protected]

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים