שיתוף
תגובות
כלכלה » נדל"ן » נהרסה טחנת הקמח הישנה בכניסה לירושלים
"עיר עולם"
הפרויקט בעלות של מאות מיליוני שקלים יכלול במקום אחד דירות יוקרה, משרדים, מלון עסקים, אולם אירועים, מתחם מדיקל, אזור מסחרי, מתקנים חברתיים ומקומות הסעדה
טקס הריסת טחנת הקמח | צילום: אליהו ינאי

"עיר עולם" הוא הרובע החדש של ירושלים שיחבר בין 3 שכונות ותיקות – בית הכרם, גבעת שאול וקרית משה. הרובע המודרני והבינלאומי, בתכנון אדריכל העל אבנר ישר, יהיה מתחם ה 'MIXED-USE' הראשון בישראל המשלב מגוון שימושים וצרכים ולא רק מגורים, מסחר ומשרדים. מדובר בהשקעה של מאות מיליוני שקלים.

פרויקט 'עיר עולם' יכיל בתוכו למעלה מ-80,000 מ"ר ויכלול: דירות יוקרה מפוארות, בנייני משרדים עדכניים מצוידים בקדמת הטכנולוגיה, מלון עסקים, אולם אירועים, מתחם מדיקל חדש, שדרה פנימית רצופת חנויות, מסעדות ובתי קפה, סופרמרקט רחב ידיים, 2 קווים של הרכבת הקלה (הקו הירוק החדש והקו הנוכחי עד הר הרצל) וכמובן יהווה את הכניסה החדשה לעיר מכיוון כביש 16 החדש.

פרויקט עיר עולם יקום על אזור טחנת הקמח ההיסטורית של ירושלים. בשנת 1950 הוקמה "טחנת ירושלים" באזור גבעת שאול. מאז הקמתה סיפקה הטחנה קמח לתושבים בירושלים ומחוצה לעיר. לאחר 65 שנות פעילות הטחנה נסגרה. בתחילת השבוע התקיים טקס פרידה מהמקום, בו הרסו ראש העיר והיזמים את אחד הסילו (מבנה עגול בו נאגר הקמח) בטקס רב רושם, לאחריו הוצג המיזם החדש.

לדברי עקיבא זוריבין, יו"ר ובעלים של ISA Group, החברה היוזמת והבונה את המתחם, הבטיח כי "בעוד כ-5 שנים ירושלים תראה אחרת".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, שעלה על מנוף גבוה והניף את הפטיש בטקס ההריסה, אמר כי "תוכנית המתחם עתידה לכלול תעסוקה, מסחר, מגורים, מלונאות, שטחים פתוחים ולא פחות חשוב – זהו מתחם אשר ייהנה מנגישות תחבורתית גבוהה לכל חלקי העיר. הנגישות הזאת תושג באמצעות כביש 16 – הכביש אשר יביא שינוי משמעותי למפת התחבורה העירונית ובמרכזו שער כניסה חדש לעיר. הנגישות תושג באמצעות קווי הרכבת הקלה, אשר ירשתו את ירושלים לאורכה ולרוחבה".

ISA Group הנה חברה המתמחה בייזום, בנייה ובפיתוח נדל"ן ברחבי הארץ מזה כ25 שנה. החלה את דרכה כחברת ביצוע בשוק הנדל"ן הפרטי והציבורי בישראל ובמהלך השנים רכשה שם ומוניטין של חברה מקצועית, מוקפדת ויצירתית, אשר שמה דגש ייחודי על השירות ללקוח. החברה חרטה על דגלה ערכים של מקצועיות אמתית לצד הוגנות ושיח בגובה העיניים מתוך רצון להעניק ללקוחותיה חווית רכישה איכותית, בטוחה ושקטה עם ליווי אישי וקשוב עד לקבלת המפתח לבית החדש ואף מעבר.

עם התפתחותה העסקית של ISA Group והתרחבותה גם לתחום ההתחדשות העירונית, החברה ממשיכה ליישם את ערכי היסוד שלה תוך מתן תשומת לב לכל פרט ופרט – החל משלב התכנון, דרך שלב הביצוע ועד למסירת הדירות וליווי הדיירים גם לאחר כניסתם לדירה. בין הפרויקטים הידועים של החברה אותם ביצעה: ג'רוזלם אסטייטס במתחם שנלר בירושלים, SEA TOWER בטירת הכרמל, מצפה רמות ברמות ירושלים, מרכז הדר גנים בפתח תקוה, מצפה האלה בבית שמש, מצפה החורש בבית שמש ועוד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים