שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נוסע מיהר לרכבת ושכח תיק עם 15 אלף שקל
השבת אבידה
הנוסע מיהר לרכבת ושכח בעמדת הבידוק הבטחוני תיק ובו כ-15 אלף שקלים בשטרות של אירו, דולר ושקלים – צוות התחנה איתר את האבידה ושמר עליה עד החזרתה לנוסע
שטרות הכסף שנמצאו ברכבת | צילום: דוברות רכבת ישראל

צוותי רכבת ישראל מורגלים במציאת אבידות והשבתן לנוסעים, אך את האבידה הזו הפקח צחי יצחק, מנהל המשמרת מני נתני והמאבטחת קורל ברכה לא ישכחו זמן רב.

אמש (רביעי) בסמוך לשעה שמונה בערב, נוסע אשר הגיע לתחנת הרכבת ת"א סבידור מרכז ומיהר לעלות על רכבת צפונה, שכח בעמדת הבידוק תיק ובו סכום של כ-15 אלף שקלים בשטרות מסוגים שונים: אירו, דולרים ושקלים, וכן תעודות מזהות ודברי ערך נוספים.

מאבטחת התחנה קורל ברכה, אשר היתה בתפקידה כמפעילת מכונת השיקוף, זיהתה את האבידה, ולאחר שפעלה בהתאם לנוהל ווידאה כי לא מדובר בחפץ חשוד, דיווחה למנהל המשמרת מני נתני אשר החל לכרוז בתחנה במטרה לאתר את בעל האבידה, ובמקביל שמרה על התיק תחת חזקתה עד שיימסר למחלקת האבידות של הרכבת. כל זאת בלי לדעת על הסכום כסף הגדול שנמצא בו.

בינתיים, הנוסע הממהר שכבר עלה לרכבת שהחלה את נסיעתה צפונה, זיהה לאחר מספר דקות שהתיק על כל תכולתו היקרה אינו בחזקתו, ומיד פנה לפקח הרכבת צחי יצחק, אשר דאג להרגיע את הנוסע הלחוץ, ומיד דיווח למנהל המשמרת בתחנת ת"א סבידור מרכז מני נתני על האירוע.

נתני מיד עדכן את הפקח כי נמצא בחזקתו תיק אשר נשכח בעמדת הבידוק, ולאחר שוידאו עם הנוסע כי אכן זוהי כבודתו, העבירו מני נתני וקורל ברכה את התיק לשמירה הדוקה על ידי צוות התחנה. הבוקר (חמישי), התיק וסכום הכסף הגדול נאספו על ידי הנוסע.

"מיד כשפנה אליי ברכבת הבנתי שהנוסע במצוקה, ולכן היה לי חשוב להרגיע את הנוסע ולעדכן אותו כל הזמן על הסטטוס של החיפושים וכמובן להגיד לו מיד כשנמצא התיק", מספר פקח הרכבת צחי יצחק, "אני פקח מזה 14 שנה ולשמחתי יצא לי להחזיר המון אבידות לבעליהן. האבידה הכי חשובה שהחזרתי היתה של מכשיר רפואי חיוני ומציל חיים שהנוסע איבד ברכבת".

"נוסעים רבים ממהרים להיכנס לתחנה ולהספיק את הרכבת, ושוכחים את הכבודה בעמדת הבידוק", מספרת קורל מלכה מפעילת מכונת השיקוף אשר זיהתה את האבידה ושמרה עליה תחת חזקתה, "אני ממליצה לנוסעים להקדים את זמן הגעתם לתחנה, ובכל מקרה בזמן הבידוק הבטחוני לוודא כי לא נשכחים חפצים חשובים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים