שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נחמיה אהרוני ז"ל בן ה-14 נהרג בטיול שנתי
אסון בבית שמש
הקשר עם הנער אבד בשעות אחר הצהריים, כוחות חילוץ רבים חיפשו אחריו ואיתרו אותו לאחר שעות במאגר מים. המשטרה עצרה הלילה את המורה והמנהל
תגיות:
זירת האסון ליד בית שמש | צילום: דוברות המשטרה

נחמיה אהרוני בן ה-14 נאבד אתמול (חמישי) במהלך טיול בית ספר באזור בית שמש וטבע למוות. בשעות אחר הצהריים דיווח מורה בבית הספר על היעלמות הנער, שנראה לאחרונה ביער במהלך הטיול. במשטרה ובכוחות הכיבוי פתחו בסריקות וחיפושים, ומעט לפני חצות כוחות הכיבוי איתרו את הנער בתוך בריכת מים כשהוא ללא רוח חיים.

רשף יוסי אסרף, מפקד היחידה לחילוצים מיוחדים בית שמש אשר פיקד על כוחות כב"ה באירוע: "בשעות הערב נתקבלה בקשה ממשטרת ישראל להצטרף לחיפושים אחר נער שנעדר משעות אחה"צ. במקום נמצאים מספר בורות מים מלאכותיים שהיה צורך לסרוק אותם. מיקמנו שם את החיפושים בסיוע כלים הנדסיים שפעלו בסמוך וכן בהשתתפות יחידת להבה. בשלב מסוים , לאחר מאמצים רבים, אותרה גופת הנער בקרקעית אחד הבורות".

פראמדיק מד"א ניסים סלם סיפר : "כשהגענו למקום הבחנו במאגר מים שממנו נמשה הנער, הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

חיים אוטמזגין מפקד יחידות המיוחדות בזק״א: הערב סמוך לשעה 20:00 הוזנקו צוותי יחידת הצוללים ומתנדבי זק״א בחיפושים אחר נער כבן 14 שיצא עם בני כיתתו לטיול בפארק הקליפטוס הסמוך לבית שמש ונעדר. חבריו חיפשו אחריו במשך שעות ולא הצליחו לאתרו, בני המשפחה פונו לזק״א בבקשת סיוע כדי לאתרו, לאחר מאמצים וחיפושים נרחבים אותר הנער ע״י מתנדבי יחידת הצוללים של זק״א והועבר לטיפול צוותי מד״א במקום.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך אמרה אמש בזירה: "ערב קשה, טרגדיה נוראה. אני שולחת חיזוק גדול למשפחה. אנחנו אחרי שעות רבות של מאמצי חיפוש אדירים. קיווינו לנשום לרווחה בסיום הערב הזה, אך למרבה הצער אירע האסון הקשה. היה זה מחזה מרגש לראות גברים ונשים, מאות תושבים שגילו ערבות הדדית וסייעו במאמצי החיפוש".

"תודה גדולה לכוחות הביטחון, שוטרי משטרת ישראל, כב"ה, מד"א וארגוני ההצלה והחסד כמו גם למועצה האזורית מטה יהודה ששיגרה מתנדבים לסיוע. בית שמש הוכיחה הערב בשעתה הקשה אחווה הדדית, סולידריות ואכפתיות".

"שוחחתי מקודם גם עם ח"כ משה אבוטבול וחבר מועצת העיר הרב יגאל חדד שמלווים יחד איתנו את המשפחה. עיריית בית שמש תסייע למשפחה ולקהילה בכל הנדרש ובכלל זה מנהלי החינוך והרווחה ילוו את הדרוש ליווי", דברי בלוך.

מהמשטרה נמסר כי "לאחר שעות של חיפושים בהן נטלו חלק כוחות משטרה ומסוק היחידה האווירית, משמר הגבול, יל"מ כב"ה, מתנדבי יחידת חילוץ עציון – יהודה ומתנדבים רבים נוספים בסיוע ציוד הנדסי וייעודי, אותרה לקראת חצות גופתו של הנער שנעדר משעות אחר הצהריים סמוך לעיר בית שמש במקווה מים שנוצר במקום. חוקרי המשטרה פתחו בחקירת נסיבות המקרה ונבדק חשד לרשלנות".

הבוקר נמסר מהמשטרה כי "במסגרת חקירת המקרה הטרגי בו מצא את מותו אמש תלמיד בית הספר מבית שמש בעת טיול שנערך סמוך לעיר לאחר שככל הנראה טבע בבור מים שנקווה במקום, עצרה המשטרה הלילה את המנהל והמורה במוסד החינוכי והם הועברו לחקירה שלאחריה נכלאו. במהלך היום צפויה המשטרה לבקש בבית המשפט להאריך את מעצרם של השניים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים