שיתוף
תגובות
כלכלה » נדל"ן » נחתם הסכם לבניית הקניון בפרויקט BTOWERS
בת ים
ההסכם לבניית הקניון בפרויקט BTOWERS ברחוב יוספטל 80 בבת ים כולל בניית קניון בן 5 קומות בשטח כולל של כ-40,000 מ"ר במרכז העיר בת ים
הדמיה של פרויקט בי טאוארס | צילום: 3Dvision

רום כנרת נכסים והשקעות חתמה עם חברת בונה ריינה הסכם לבניית הקניון בפרויקט BTOWERS ברחוב יוספטל 80 בבת ים.

הפרויקט ממוקם במרכז העיר, בצומת עורקי התחבורה הראשיים: צמוד לתחנה הראשית של הרכבת הקלה שבימים אלה הסתיימה בנייתה, צמוד לתחנת המטרו הראשית שתחבר בין בת ים ותל אביב, ובנוסף, סמוך לנתיבי איילון, ציר התחבורה הראשי המקשר את הקניון עם כל גוש דן.

ההסכם כולל בניית 5 קומות של מסחר ומשרדים בשטח כולל של כ- 40,000 מ"ר לצד בנייה של 5 קומות של חניון תת קרקעי ומרתפים. חברת בונה ריינה תתחיל את בניית הקניון בחודש פברואר 2021. סיום משוער של הבנייה יהיה בעוד כ-24 חודשים.

לדברי היזמים, פרויקט BTOWERS אשר תוכנן ע"י משרד האדריכלים יסקי-מור-סיון, בתכנון ייחודי, יהיה אייקון ארכיטקטוני ייחודי ושונה בנוף האורבאני של גוש דן, ויהווה ציון דרך מקומי בעיר בת ים. מגדל המגורים ולצדו מגדל המשרדים והמרכז המסחרי, יהפכו את מתחם הפרויקט לכיכר אורבאנית שוקקת חיים הפעילה לאורך כל שעות היממה.

בהודעה שפרסמה רום כנרת נכסים והשקעות נכתב, כי בונה ריינה הינה חברה עתירת ניסיון המתמחה בבניית מבני מגורים, משרדים ופרויקטים של מסחר ופיתוח. "לחברה יש רמה גבוהה של איתנות פיננסית, והיא מבצעת פרויקטים עבור החברות הגדולות בתחום הבניה מאז שנת 2000", צוין בהודעה.

הדמיה של פרויקט בי טאוארס | צילום: 3Dvision
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים