שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ניסו לגנוב כלי עבודה במרכז ב"ב ונעצרו
בשווי מיליון ש"ח
סמוך לכניסת השבת: שני חשודים נעצרו ע"י מתנדבי השומרים לאחר שניסו לגנוב כלי עבודה בשווי של מיליון ש"ח. מעצרם הוארך בבית המשפט
תפיסת החשודים בבני ברק | צילום: דוברות השומרים

מתנדב ארגון שומרים זיהה כשעתיים לפני כניסת השבת פעילות חשודה באתר בניה הסמוך לביתו. לאחר מעקב שביצע, זיהה כי מדובר בפורצים למכולות בהן מאוחסנים כלי עבודה יקרי ערך.

המתנדב הזעיק מתנדבים נוספים שהגיעו למקום במהירות וסגרו את האזור בניסיון למנוע את בריחתם של החשודים. פעילות המתנדבים עוררה את חשדם של החשודים והם החלו להימלט. לאחר מרדף קצר הצליחו המתנדבים לשים את ידיהם על שניים מהחשודים.

בחיפוש על החשודים נמצאו מפתחות של המכולות באתר הבניה, dvr של מצלמות האבטחה מהאתר וכן מפתחות של רכב המילוט שבאמצעותו תכננו החשודים לברוח מהמקום. את חלק מהסחורה הספיקו הגנבים להכניס לתוך 'באלות'. את השקים הם תכננו להרים באמצעות מנוף.

שוטרי סיור של משטרת מרחב דן אזקו את החשודים, בדואים בשנות ה-25 לחייהם והובילו אותם להמשך חקירה בתחנת המשטרה. אמש (שבת), הוארך מעצרם במספר ימים ובקרוב המשטרה תגיש נגדם כתבי אישום.

בעל אתר הבנייה, ערבי תושב מזרח ירושלים, הודה למתנדבי ארגון השומרים ושיבח אותם על העירנות ועל הפעילות שהצליחה למנוע את הגניבה שהיתה גורמת לו לנזק כספי כבד ואף לקריסה כלכלית.

חילי מילר, מתנדב הארגון שהבחין בחשודים מחלון ביתו, סיפר לאחר התפיסה המוצלחת: "כשראיתי את החשודים נדלקה לי נורה אדומה, היות ובשעה כזאת האתר אמור להיות ריק מפועלים. ישר הזנקתי עוד מתנדבים ולאחר מרדף ארוך – הבאנו למעצרם של החשודים ומנענו עוגמת נפש ממנהל אתר הבניה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים