שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » ניסיון ירי ביו"ש – חדירה עם סכינים מירדן
טרור בישראל
מכונית של נהג ישראלי נפגעה סמוך לכפר בני נעים והוא המשיך נסיעה לקריית ארבע. שני תושבי ירדן נעצרו בגלבוע לאחר שחצו את הגבול חמושים בסכינים
תגיות:
המחבלים מירדן | צילום: דוברות המשטרה

אש נפתחה הבוקר (ראשון) לעבר כלי רכב ישראלי באזור חברון, סמוך לכפר בני נעים שבגזרת יהודה. הרכב ספג פגיעה אחת והנהג המשיך בנסיעה לכיוון קריית ארבע. לא היו נפגעים באירוע. לוחמים מחטיבת יהודה נמצאים בזירה ומבצעים סריקות באזור אחר היורים.

מדובר צה"ל נמסר כי בהמשך לדיווח הראשוני על פיגוע ירי, בוצע ירי לעבר רכב אזרחי בצומת בני נעים שבמרחב החטיבה המרחבית "יהודה". אין נפגעים. צה״ל תגבר כוחותיו וחוסם צירים במרחב. כוחות צה"ל במרדף אחר המחבלים.

בתוך כך, שני חמושים בסכינים שחדרו מירדן זוהו ע"י רבש"צ מעלה גלבוע. רבש"ץ הישוב קפץ אל הנקודה והזמין במקביל את המשטרה אשר עצרה את החשודים ובחיפוש בכליהם נתפסו סכינים.

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר התקבלה פניה למוקד 100 של משטרת ישראל על 2 חשודים הנמצאים בכביש 6666 המחבר בין מעלה גלבוע ליישוב בית אלפא כאשר הם הולכים בסמוך לכביש. שוטרי תחנת בית שאן שהוזנקו למקום איתרו את 2 החשודים, תושבי ירדן שעל פי החשד חצו את הגבול במהלך הלילה במטרה להגיע לירושלים. במהלך חיפוש על גופם נתפסו 2 סכינים,השניים נעצרו והועברו להמשך חקירתם בשב"כ".

עמרי כרמי, רבש"צ הישוב מעלה גלבוע וחבר ארגון הרבש"צים מביל ההסתדרות הלאומית מסר:
" בשעה 8:20 קיבלתי דיווח מרבש"ץ קיבוץ מירב על כך שעולים שני חשודים לכיוון מעלה גלבוע. שני תושבי מעלה גלבוע דיווחו גם הם על חדירה. כאשר הגעתי לנקודה זיהיתי שני חשודים. עצרתי אותם ולאחר מכו המשטרה הגיעה. מצאנו עליהם בחיפוש סכינים וחבלים. שמחים להיות חוד החנית בהגנה על תושבי ישראל".

ארגון הרבש"צים מבית ההסתדרות הלאומית מסר כי "מחלקות הגנת היישוב, כיתות הכוננות והרבש"צים ממשיכים לפעול ללא הפסקה תחת אש תוך סיכון חייהם למען ביטחון התושבים. הרבש"צים ממשיכים לעבוד 24/7 למען החוסן הלאומי של מדינת ישראל וימשיכו להגן על התושבים ועל מרקם החיים התקין בכל מצב וזמן".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים