שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » ניסיון רצח של תינוקת בת שבעה חודשים
הטרור הערבי
אב המשפחה שנרגמה באבנים: "ניסו לרצוח את הבת שלנו. קבוצה של פורעים השליכו סלעים מקרוב במטרה לפגוע לה בראש, בנס זה הסתיים בפציעה קלה בלבד"
רגב עם שמשה מנופצת | צילום: ישיבת נצר מטעי מבית איגוד ישיבות ההסדר

תינוקת יהודית בת שבעה חודשים נפצעה קל מפגיעת אבן. אביה סיפר ב'כאן חדשות' כי "ניסו לרצוח את הבת שלנו. קבוצה של פורעים השליכו סלעים מקרוב במטרה לפגוע לה בראש, בנס זה הסתיים בפציעה קלה בלבד".

עוד מסר האב: "ביום שחרור ירושלים ניסו לרצוח את הבת שלנו, תינוקת בת שבעה חודשים. קבוצה של פורעים השליכו סלעים מקרוב במטרה לפגוע לה בראש, ובנס זה הסתיים בפציעה קלה בלבד. המשטרה חייבת להחזיר את הביטחון לשכונת בית אורות ולכל חלק בירושלים".

מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר כי "אל חדר המיון מפונים לאורך שעות הבוקר נפגעים מן המהומות בירושלים. כרגע מטופלים 5 נפגעים, כולם במצב קל. בין הנפגעים תינוקת בת 7 חודשים אשר נפצעה בראשה מאבן שהושלכה לעברה. לאחר טיפול ראשוני היא נשארת להשגחה בחדר מיון ילדים. כמו כן בחור בן 28 אשר שהה ברכב שהותקף סמוך לעיר העתיקה, נער בן 16 עם חבלה מכדור גומי, 2 גברים עם פגיעה מגז מדמיע ואיש כוחות הבטחון עם פגיעה ביד מאבן. צוות מומחים ברפואה דחופה ילדים ומבוגרים, פלסטיקה, אורתופדיה, פה ולסת וכירורגיה בהדסה הר הצופים מטפלים בכולם".

בתוך כך, אוטובוס ובו כארבעים תלמידי ישיבת נצר מטעי באריאל מבית איגוד ישיבות ההסדר שעשו את דרכם לבית מיוחס בעיר דוד, נרגם הבוקר במשך דקות ארוכות באבנים שהושלכו לעברו בעת נסיעה בוואדי ג'וז. כתוצאה מכך נפצע אחד מהתלמידים באורח קל ברגלו מרסיסים של חלונות האוטובוס שנופצו. במקביל, רכב של הישיבה שעשה את דרכו לבית אורות עם ארוחת הצהריים של התלמידים הותקף אף הוא באבנים ונגרם לו נזק קל.

כזכור,

נהג יהודי הותקף היום (שני) באבנים על ידי מתפרעים ערבים ליד שער האריות, איבד שליטה על רכבו, סטה מהכביש ודרס אחד מהם שהיה על המדרכה. לאחר מכן, המוני מתפרעים ערבים פשטו על הרכב והחלו לבצע לינץ' בנהג בעל חזות חרדית, עד ששוטר הציל את חייו. נוסעי הרכב שהותקף נפגעו קל.

מפרטים ראשונים עולה שהוא נסע אחורה לאחר שיידו על מכוניתו אבנים, אז מתפרעים במקום פתחו את הדלת האחורית של מכוניתו. בניסיון לברוח הנהג איבד שליטה, עלה על המדרכה ודרס אחד מהמתפרעים. בתקשורת הפלסטינית מציגים את האירוע כ"פיגוע דריסה של יהודי נגד ערבים".

הנהג הודה לשוטר שהציל אותו ואת הנוסע שלצדו. "לאחר ההתנגשות, המתפרעים נכנסו, בעטו בנו וריססו גז פלפל לעבר האוטו עד שאחד השוטרים הגיע". הוא הוסיף: "אמורה להיות כאן אבטחה. זה הרכב השישי לפחות שקורה לו דבר כזה בשכונה שלנו, והמשטרה לא עושה כלום".

"לאורך כל הרחוב חטפנו אבנים", סיפר הנה. "זה ציר שאמור להיות מאובטח על ידי המשטרה. הציר כולו מלא צעירים ערבים בלי שום נוכחות משטרה. כשהתקרבנו לשער האריות נתקענו בלי יכולת לעקוף יותר. התחלתי לנסוע ברוורס הלוך חזור, תוך כדי שכל השמשות מתנפצות. אנחנו חוטפים אבנים וגז לתוך הרכב".

"נתקעתי בבטון, הרכב הושבת. המחבלים פתחו את הדלתות והמשיכו להכות אותנו. המשטרה הייתה מטרים ספורים מפה, שוטר אחד מכל השוטרים הגיע לכפות עליי. הוא רץ לבד והציל אותנו".

מתנועת הביטחוניסטים נמסר כי "האלימות מצד הפורעים הערבים בירושלים מחרידה ואסור שתיענה בהתקפלות אחר התקפלות. על משטרת ישראל וכוחות הביטחון להגיב בנחישות ובמקצועיות כלפי מי שמנסה לפגוע בריבונותנו, באזרחינו ובעיר בירתנו ירושלים. אנחנו סומכים על השוטרים והלוחמים בשטח, שיפעלו לסיום האירועים האלימים. אסור לנו להוריד את הראש בפני הטרור – בשום מקום, בשום זמן".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים