שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ניסנקורן: "הסדקים בליכוד יתרחבו; סער פרטנר"
למרות הסקרים
שר המשפטים ממשיך גם הבוקר להכחיש את הדיווחים על מגעים בין הליכוד לכחול לבן בניסיון להימנע מבחירות: "אפשר להגיע לסיכום אם הליכוד רוצה, אך האפשרות לכך קלושה"
אבי ניסנקורן נשיא התאחדות המלונאים | צילום: עדינה וולמן, דוברות הכנסת

שר המשפטים אבי ניסנקורן התייחס הבוקר למפלגה החדשה בראשות גדעון סער ולהשלכותיה בסקרים. "זה מראה שיש סדקים בצד הימני של המפה הפוליטית וזה אומר שגם בימין הבינו שאי אפשר להמשיך במצב הזה ויש בעיית תפקוד קשה של נתניהו".

ניסנקורן האשים את ראש הממשלה בכך ש"הוא מערבב בין אינטרסים לאומיים לאינטרסים אישיים". הוא העריך, כי הסדקים האלה ימשיכו להתרחב. עוד אמר, כי "בסופו של דבר, בפוליטיקה יש פרטנרים. כל גורם ממלכתי למען עם ישראל הוא פרטנר".

"גדעון סער הוא פרטנר ויש פרטנרים נוספים במפה הפוליטית. אם נגיע לבחירות, הערכתי היא שנתניהו לא יישאר ראש ממשלה", הוסיף.

על שאלת ההליכה לבחירות אמר ניסנקורן, כי שום דבר לא השתנה. "הדברים ברורים – תקציב, רוטציה, מינויים תקינים, ועדת שרים מתפקדת, ממשלה מתפקדת", עוד אמר, כי "לא מתנהלים כל מגעים עם הליכוד על הצעת פשרה, כרגע אנו בדרך לבחירות. הכדור בידי הליכוד".

לדבריו, "אפשר להגיע לסיכום אם הליכוד רוצה, אבל הסיכום צריך לכלול את הכללים הללו בצורה מאוד מאוד ברורה. כרגע ההיתכנות נמוכה כי אנו רואים את ההתנהלות, ומי שלא עומד בהסכמים וסיכומים מהיום הראשון – האפשרות שיעמוד בסיכומים ב-10 ימים האחרונים – קלושה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים