שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » ניצבים חדשים במחוזות י-ם ות"א
ישפיע על האכיפה?
אוחנה: "זוהי איננה אכיפה נגד ציבור זה או אחר, אלא אכיפה בעד אותו ציבור. האזרחים אינם האויב. השוטרים ודאי אינם האויב. יש לנו רק אויב משותף אחד – הקורונה"
הניצבים החדשים | צילום: דוברות המשטרה

היום (שלישי), התקיים במשרד לביטחון הפנים טקס הענקת דרגות ניצב ומינויים למפקדי מחוזות וראשי אגפים במשטרת ישראל. בצל הקורונה, הטקס התקיים במתכונת מצומצמת במעמד השר לביטחון הפנים מר אמיר אוחנה ומפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי.

שר הבט"פ אמיר אוחנה בטקס: "תקופה מאתגרת עוברת עלינו יחד עם מדינת ישראל כולה, והמאמצים הנדרשים מכם כמשטרת ישראל רבים ומורכבים. בידיכם הופקד פיקדון יקר: שלומו, ביטחונו ובתקופה הזו – גם בריאותו של הציבור. משטרת ישראל מחויבת בהגנתו מכל משמר, כשהציפייה שלי ממנה היא שתעשה זאת בנחישות, בשוויוניות, בחוכמה, בשיקול דעת ובהתאם לנסיבות בשטח".

"המשטרה מחוייבת מתוקף תפקידה לאכוף את החוק והסדר. זוהי איננה אכיפה נגד ציבור זה או אחר, אלא אכיפה בעד אותו ציבור. אכיפה מצילת חיים. כדי שפחות מאיתנו נצטרך לחוש את כאב האובדן ולחוות את היגון של המשפחות אשר איבדו את יקיריהן מהנגיף. האזרחים אינם האויב. השוטרות והשוטרים ודאי אינם האויב. יש לנו רק אויב משותף אחד – נגיף הקורונה".

"פעולותיה של משטרת ישראל במלחמה בפשע ובעבריינות, בטרור, בקטל בדרכים, בהפרת הסדר הציבורי ובכל פגיעה בביטחון הנפש והרכוש – לא פחתו ואף העמיקו. על פי המדיניות שקבעתי, מיקוד הפעילות המשטרתית בשנים הקרובות יהיה בטיפול בתופעת האלימות, הפשיעה, השימוש בנשק, והסד"ח בחברה הערבית. על משטרת ישראל לפעול בתקיפות, בהתקפיות וביד ברזל כדי להביא את העבריינים הפוגעים בשלוותה, בשלומה ובביטחונה של החברה הערבית – שרובה שומרת חוק – לדין, בכל האמצעים העומדים לרשותה בחוק".

"מקבלי המינויים והדרגות, הצלחתה של המשטרה תלויה באופן בו תבצעו את תפקידכם. נבחרתם בקפידה, מתוך מספר רב של מועמדים מצוינים. אני מצפה מכם להקדיש חלק ניכר מזמנכם לשטח. הגיעו עד השוטר האחרון. אם השוטר האחרון במקום הכי רחוק יהיה טוב – כולם יהיו טובים. האצבע שלכם על הדופק וההיכרות האינטימית עם מכלול הבעיות והאתגרים – הם תנאי להצלחתכם".

"אני מאחל לכם, למענכם ולמען אזרחי ישראל כולם, שהחל מהיום ייכתב פרק חדש ומפואר בדברי ימיה של משטרת ישראל, ומפקדיה, היוצאים מכאן היום, כל אחד בתפקידו, יובילו אותה ביד בוטחת, בעין חדה, אוזן קשובה וברוח איתנה לעבר עתיד חדש של הישגים והצלחות", דברי אוחנה.

אמיר אוחנה | צילום: דוברות המשטרה

מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי: "ניצבת פה נבחרת איכותית, שתדע להוביל את הארגון קדימה במקצועיות וערכיות. הניצבים החדשים נבחרו מבין רבים וטובים כשדרה הפיקודית אשר תגשים את החזון והדרך של משטרת ישראל. מוטלת עלינו האחריות להמשיך להנהיג ולהוביל את הארגון בתקופה מאתגרת זו. יש לנו משטרה חזקה ועצמאית, השומרת על קיומה המתוקן של החברה, מהווה את המפתח לאיכות החיים במדינה, ועליה נסמך הביטחון האישי של האזרחים. בשל כך, אנו בוחרים לתפקידים הבכירים את הטובים שבטובים. רק כך, נמשיך להיות ציר חשוב ומרכזי בשמירת חוסנה ובטחונה של מדינת ישראל. אני משוכנע שנשכיל להיות גוף מגובש, עם אחדות מטרה, שיאפשר למשטרת ישראל לצעוד קדימה אל עבר היעדים שנגדיר, ולשרת יחד נאמנה את הציבור".

"לצערי, בימים האחרונים היינו עדים לאירועי אלימות, התבטאויות קשות והשמצות שהוטחו לעברנו בחלק מן האירועים. אך מנגד, גם לא מעט אמירות מחזקות, אשר מעוררות גאווה, מבינות ותומכות. אני שב ומחדד כפי שציינתי לא אחת! לא ניתן מקום לאלימות כלפי שוטרים, ולא נעבור לסדר היום על אלימות כנגד שוטרים. זוהי אף הזדמנות עבורי, להביע הערכה רבה ועמוקה על פועלם המסור של המפקדים והשוטרים. אני מגבה אתכם ומחזק את ידכם בהמשך המערכה על החיים של כולנו".

קובי שבתאי | צילום: דוברות המשטרה

ניצב דוד ביתן (61) מונה לתפקיד סגן המפקח הכללי של משטרת ישראל. בוגר תואר ראשון בלימודי תרבות, תואר ראשון במדעי המדינה, תואר ראשון במשפטים ותואר שני במינהל חינוך. מתפקידיו האחרונים: מפקד מחוז ת"א, מפקד מחוז דרום, ר׳ אגף תכנון לוגיסטי.

ניצב עמיחי אשד (54) מונה לתפקיד מפקד מחוז תל אביב. בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בהיסטוריה של המזרח התיכון. מתפקידיו האחרונים: מפקד מחוז מרכז, סגן מפקד מחוז ירושלים, מפקד מרכז ההדרכה בנעורים.

ניצב משה ברקת (54) מונה לתפקיד מפקד מחוז מרכז. בוגר תואר ראשון בלימודי אסלאם ומזרח תיכון ותואר שני בקרימינולוגיה. מתפקידיו האחרונים: מפקד מחוז ש"י, המזכיר הביטחוני של השר לבט״פ, ראש חטיבת שיטור וקהילה, מפקד מרחב דוד.

ניצב פרץ עמר (59) מונה לתפקיד מפקד מחוז דרום. בוגר תואר ראשון בלימודי חינוך ותואר שני במנהל חינוך. מתפקידיו האחרונים: מפקד מחוז חוף, סגן מפקד מחוז דרום, מפקד מרחב נגב.

ניצב יורם סופר (56) מונה לתפקיד מפקד מחוז חוף. בוגר תואר ראשון ותואר שני במדעי החברה והמכללה לביטחון לאומי. מתפקידיו האחרונים: מפקד מחוז דרום, סגן מפקד מחוז ש״י, ר׳ מנהלת הרכבת הקלה, מפקד בית הספר לשוטרים.

תנ״צ דורון תורג׳מן (51) מונה לתפקיד מפקד מחוז ירושלים והועלה לדרגת ניצב. בוגר תואר ראשון בהיסטוריה ותואר שני במנהל עסקים. מתפקידיו האחרונים: מפקד מרחב קדם, מפקד מרחב דוד, מפקד תחנת נתניה.

תנ״צ אמיר כהן (50) מונה לתפקיד מפקד משמר הגבול והועלה לדרגת ניצב. בוגר תואר ראשון במדעי החברה, תואר שני במנהל עסקים והמכללה לביטחון לאומי. מתפקידיו האחרונים: ר' חטיבת ההדרכה, מפקד מרחב נתב״ג, רמ״ח אגף המבצעים במשמר הגבול.

תנ״צ עוזי לוי (62) מונה לתפקיד מפקד מחוז ש״י והועלה לדרגת ניצב. בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני ביהדות. מתפקידו האחרונים: סגן מפקד מג"ב, מפקד מרחב מג״ב איו״ש, מפקד מרחב מג״ב צפון.

תנ״צ בועז גולדברג (57) מונה לתפקיד ראש אגף משאבי אנוש והועלה לדרגת ניצב. בוגר תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני במדעי הרוח והחברה והמכללה לביטחון לאומי. מתפקידיו האחרונים: סגן ר' אגף התנועה, מפקד מתפ״א (מנהלת תיאום ופיקוח אכיפה), סגן מפקד מרחב חוף.

מר דני קריבו (56) מונה לתפקיד מ״מ ר׳ אגף התכנון במשטרה והוענק לו דרגת תנ"צ. בוגר תואר ראשון בכלכלה ויחסים בינלאומיים ותואר שני במדיניות ציבורית. משמש מאז שנת 2005 כסמנכ״ל כללי ור׳ אגף תכנון תקצוב ובקרה במשרד לבט״פ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים