שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » ניצב ג'מאל חכרוש החליט לפרוש מהמשטרה
לאחר הסערה
המפכ"ל כיבד את בקשתו, הודה לו על שירותו כפורץ דרך במשטרה וכמי שהוביל תהליכים משמעותיים לקירוב הערבים והיהודים במדינה ואיחל לניצב ג'מאל חכרוש בהצלחה
משטרת ישראל | צילום: Jose HERNANDE, שאטרסטוק

ניצב ג'מאל חכרוש, ראש אגף "סיף", פנה למפכ"ל המשטרה בבקשה לפרוש ממשטרת ישראל לאחר 44 שנות שירות.

אתמול נפגש ניצב חכרוש עם מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי ובפגישתם במטה הארצי בירושלים ביקש ניצב חכרוש לפרוש מתפקידו.

השניים סיכמו על פרישתו המיידית ועל כך שהיום יכנס ניצב חכרוש את שוטריו באגף "סיף" וישוחח עמם.

המפכ"ל כיבד את בקשתו, הודה לו על שירותו כפורץ דרך במשטרה וכמי שהוביל תהליכים משמעותיים לקירוב הערבים והיהודים במדינה ואיחל לניצב ג'מאל חכרוש בהצלחה בהמשך הדרך.

כזכור, לפני שבוע בדיוק, ביום שני שעבר, פרסם שבוע לאחר הפרסום בהארץ שבוא תועד מדלג מעל קורבן בזירת רצח  ניצב ג'מאל חכרוש ביקש הבוקר מאנשי אגף סייף במשטרה להתכנס בצוהריים לשיחה איתו. שם מעריכים גורמים במשטרה הוא צפוי להודיע על פרישה מהמשטרה.

לפי הדיווח, חכרוש, שעומד כיום בראש האגף לסיכול פשיעה בחברה הערבית, הגיע למפעל, השייך לבני משפחת אמארה, שהיו מצויים בסכסוך על חלקת אדמה, בכדי לשלם על הזמנה שביצע. בעודו שוהה במפעל, התפתח ויכוח בין הדוד לאחיינו – עד לעימות פיזי ביניהם, שהגיע לכדי דקירה של האחיין בחזה. האחיין, דידה אל המדרגות בעודו צועק ואוחז בחזהו, שם התמוטט וקרס.

לפי הדיווח ב'הארץ', וכפי שנחשף בתיעוד שפורסם, חכרוש יצא, ראה את הנדקר שרוע על המדרגות – אך בחר לדלג מעליו, דילוג שגרם לו למעוד מעט, ולאחר מכן המשיך בדרכו החוצה, מבלי להעניק סיוע לנדקר ומבלי לתפוס פיקוד על האירוע.

עוד דיווח בריינר ב'הארץ' כי מי שהגיעו ראשונים לזירה היו שני שטורי סיור מתחנת כפר כנא, שהוזעקו למקום בשיחת טלפון שביצע עורך דין ששהה במקום. כעת, כאמור, מעריכים במשטרה כי חכרוש יודע על פרישתו.

מהמשטרה נמסר כי "בהמשך לפרסומים אודות התנהלותו של ניצב ג'מאל חכרוש באירוע הרצח בכפר כנא בחודש ספטמבר 2020, מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, הודיע על מינוי צוות בדיקה בראשותו של ניצב בדימוס, עו"ד אהרון אקסול, שכיהן בעברו כמפקד מחוז תל אביב וראש אגף המבצעים של משטרת ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים