שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "ניצחנו במערכה על ממסגד אל-אקצא"
הנייה בנאום
ראש הלשכה המדינית של חמאס: "אם ישראל רוצה לתקוף – ההתנגדות מוכנה, רוצים להפסיק – ההתנגדות מוכנה גם כן". הג'יהאד אסלאמי: "תל אביב הכי קרובה לעזה"
איסמעיל הנייה | צילום: ymphotos, שאטרסטוק

ראש הלשכה המדינית של ארגון הטרור חמאס, איסמעיל הנייה, נשא הערב (שלישי) נאום ובו התייחס לירי המאסיבי לערי המרכז. "הכיבוש הציוני כפה עלינו לפעול נגד הפעולות שלו במסגד אל-אצא. עמנו קלקל את החגיגות הדמיוניות של מה שמכונה איחוד ירושלים לישראלים. עזה נענתה לקריאה של ירושלים. איש לא יכול להישאר מאחור בקרב בירושלים", אמר הנייה בנאומו.

"ניצחנו במערכה על ירושלים. זאת הפעם הראשונה שהצלחנו להרוס את צעדת הדגלים. מוחמד דף אמר שאירועי שיח' ג'ראח יביאו למחיר כבד לישראל והנה זה קרה. ניצחנו גם בשער שכם בקרב על המדרגות והניסיון להרחיק את המתפללים שלנו. ניצחון הזה הוא מתנה מאלוקים לחודש רמדאן. העם שלנו היום – ידו על העליונה".

"פעלנו בשלוש חזיתות. חזית אחת היא חזית ירושלים ואל-אקצא. החזית שכל העם הפלסטיני התלכד סביבה ועמים ערביים ואסלאמיים מכל מקום, כי זו לא חזית רק של הירושלמים או של הפלסטינים אלא חזית של העולם, של המסלמים והנוצרים החופשיים. החזית השנייה היא חזית עזה, שעמדה היום בשם העם הפלסטיני. החזית השלישית היא ערביי 1948. אני מברך אותם שבמשך שנים נשאו את כל הניסיונות למחיקת הזהות. אתמול ראינו מה קרה בלוד, כמו בערים רבות מהנגב למשולש ועד לגליל. לוד הקריבה דם שהיד. הם חומת המגן של ירושלים ואל-אקצא. יש מגעים שקיימתי עם מנהיגים ובכירים באיזור מאז החלו האירועים בשיח' גראח ושער שכם ועד עכשיו. המסר שלנו ברור: אנחנו כפלסטינים לא נוותר על ירושלים ולא על ההתנגדות".

הנייה המשיך ואמר כי "האויב הציוני חושב שהוא יכול לשבור את המשוואה הזאת בהטלת מצור על עזה. היום עזה הוכיחה שעמדה לשם ניצחון למען אלקודס והיא שברה את התכניות הישראליות. ירושלים בלב עזה ועזה בלב ירושלים. יש משוואה חדשה וחזקה. מאזן כוחות חדש. זאת ההתפתחות החדשה. זאת המהפכה, זאת התורה החדשה של ההתנגדות. הקשר בין מסגד אל-אקצא לבין ירי הטילים. מאזן הכוחות החדש יצא מירושלים וממסגד אל-אקצא".

"המסר שלנו ברור לא נוותר לא משנה מה יהיו הקורבנות. אין כלום בלי ירושלים. המערכה על ירושלים היא המשך לכך ששבעה מיליון פלסטינים חיים במשך יותר מ-73-74 שנה במחנות. כולם רוצים לשוב לרגיעה ואנחנו יודעים שהאחים שלנו דואגים לעם הפלסטיני ולעתיד שלנו".

בג'יהאד אסלאמי אמרו כי "תל אביב היא עכשיו המקום הכי קרוב לרצועת עזה, והאויב צריך להיות מודע היטב למה שאנחנו אומרים, יש לנו עוד. אם האויב ימשיך לפגוע בבנייני מגורים ובאזרחים תל אביב תישאר תחת אש". חמאס מפרסם ש"המטח לתל אביב בוצע בטילי עטאר ואחר כך המטח כוון ישירות לנתב"ג".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים