שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נכה על קלנועית הותקף באבנים סמוך לשער שכם
הסלמה מסוכנת
עו"ד חיים בלייכר מחוננו "תקיפה אכזרית ששמה לה למטרה קלנועית של נכה מהווה חציית קו אדום. אירוע שדורש חקירה דחופה על מנת להגיע לכל פראי האדם השותפים למעשה"
| צילום: באדיבות המצלם

נ', יהודי חרדי הסובל מנכות ונעזר בקלנועית הותקף אמש ע"י בני מיעוטים סמוך לשער שכם. הם השליכו לעברו סלעים, חסמו את נתיב הנסיעה שלו ואף פצעו אותו. עו"ד חיים בלייכר מחוננו "תקיפה אכזרית ששמה לה למטרה קלנועית של נכה מהווה חציית קו אדום. אירוע שדורש חקירה דחופה על מנת להגיע לכל פראי האדם השותפים למעשה".

התקיפה הקשה אירעה אתמול בשעות אחה"צ, על הכביש סמוך לשער שכם. עו"ד בלייכר תיאר במכתבו למשטרה "אירוע מחריד… תקיפה אנטישמית וניסיון רצח כנגד נ' שהינו נכה המתנייד באמצעות קלנועית".

נ', יהודי חרדי בעל חזות חסידית, הסיע את חברו בקלנועית לעבבר משטרת מרחב דוד בכדי להתלונן על תקיפה אנטישמית שעבר חברו יום קודם לכן. במשטרה הפנו את השנים לתחנת שלם, ובעודם עושים דרכם לשם – הותקפו.

נ' שנהג בקלנועית נעמד מאחורי רכב ברמזור הסמוך לשער שכם והמתין לאור ירוק. אולם הרמזור התחלף והרכב לא זז, אלא חסם את נ'. או אז החלו מחבלים להשליך אבנים גדולות לעבר הקלנועית, כשאחת מהן פוגעת ברגלו של נ' ופוצעת אותו.

נ' המתין עד שיוכל לעקוף את הרכב החוסם אותו, וכשהנתיב הנגדי התפנה ניסה להימלט מהמארב הרצחני אליו נקלע. אולם ברגע שהחל לעקוף את הרכב החוסם, החל הרכב לנוע במקביל לקלנועית, למנוע מנ' לחזור בביטחה לנתיב הנסיעה ובכך לנסות ולגרום לפגיעה קשה בו.

בסוף הצליחו נ' וחברו להיחלץ מהמקום, כשהם מבוהלים. השניים הגישו תלונות בתחנת המשטרה, נ' הגיש על התקיפה החמורה וחברו הגיש על האירוע האנטישמי שעבר יום קודם.

עו"ד חיים בלייכר מחוננו המייצג את נ' תיאר את חומרת התקיפה "תקיפה אנטישמית כל כך אכזרית, ששמה לה כמטרה קלנועית נכה, מהווה עוד חצייה של קו אדום ברשעות של הטרור האסלאמי כנגד אזרחי ישראל.

"מדובר באירוע שדורש חקירה מידית ודחופה בלא לחסוך כלל במשאבים על מנת להגיע לכל פראי האדם השותפים למעשה ולהכניסם לאלתר מאחורי סורג ובריח", סיכם בלייכר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים