שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מחבל נכנס בהיתר מעזה וביצע פיגועים בישראל
השב"כ מדווח
כסאב נכנס לישראל בינואר 2020 באישור הומניטרי כמלווה של אמו, המטופלת ביהודה ושומרון על רקע מחלה קשה. לאחר סיום הטיפול, ניצל החשוד את ההיתר ונשאר כשב"ח
שריפת אוטובוס | צילום: כבאות והצלה

השב"כ דיווח הבוקר (ב') כי סלימאן כסאב, בן 29, תושב חאן יונס בעזה שוהה באופן בלתי חוקי, נעצר ידי שב"כ והמשטרה לאחר שביצע פיגועי הצתות של סוכות ושל אוטובוס בעיר רמלה – כך הותר לפרסום.

כסאב נכנס לישראל בינואר 2020 באישור הומניטרי כמלווה של אמו, המטופלת ביהודה ושומרון על רקע מחלה קשה. לאחר סיום הטיפול באמו, ניצל החשוד את ההיתר ונשאר בישראל כשוהה בלתי חוקי.

בחקירתו בשב"כ עלה כי בתאריכים 30 בספטמבר, ו-4 באוקטובר, ביצע סלימאן פיגועי הצתות בעיר רמלה – הן של סוכות והן של אוטובוס. עוד עלה כי ארגון "שהדאא אלאקצא" פעל מול כסאב לקידום פיגועים חמורים בישראל (חטיפה, פיגועי תופת ופיגועי ירי) והוא אף היה אמור לקבל לשם כך אמל"ח, אולם עד למעצרו לא קיבל בפועל כספים מהארגון.

בהודעה מטעם שב"כ נמסר כי "מקרה זה מתווסף למעצרים קודמים של תושבי הרצועה שנכנסו לישראל נוכח טעמים הומניטריים וגויסו לקידום פיגועים בישראל ומדגיש את פוטנציאל האיום הגלום בשוהים הלא חוקיים בישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים