שיתוף
תגובות
כלכלה » כלכלה בארץ » נמנעו פיטורי 150 עובדי המאפיה בק"ש
ברגע האחרון
בהתערבות משרד הכלכלה, משרד הביטחון החליט לדחות את מימוש המכרז והספקת לחם למערכת הביטחון ע"מ לבחון את המכרז מחדש. בכך, נמנעו פיטוריהם של כ-150 עובדים
מאפיה | צילום: By RossHelen, שאטרסטוק

כבר 40 שנה שמאפיה מרחבית בקרית שמונה מספקת למערכת הביטחון לחם. למעשה, הספקת הלחם למערכת הביטחון מהווה 70% מהכנסות המאפיה המעסיקה כ-150 עובדים, מתוכם, 120 תושבי קרית שמונה.

לפני מספר חודשים, מערכת הביטחון ביצעה מכרז חדש להספקת הלחם, כשלטענת מאפיה מרחבית, המאפיה שזכתה, הגישה הצעה נמוכה משמעותית ממחיר העלות המפוקח ע"י משרד הכלכלה.

עם היוודע תוצאות המכרז, שר הכלכלה והתעשייה, עמיר פרץ, הנחה את מנכ"ל משרדו דוד לפלר לפנות למערכת הביטחון בבקשה לדחות את מימוש המכרז ובכך, למנוע פיטוריהם של כ-150 עובדים. במקביל, השר פרץ הנחה את משרדו לבצע בדיקות בנוגע למכרז .

במהלך החודשים האחרונים, מנכ"ל המשרד דוד לפלר קיים שיחות אינטנסיביות עם מנכ"ל משרד הביטחון בנוגע למכרז המדובר.

אתמול, מנכ"ל משרד הביטחון אלוף במי"ל אמיר אשל שלח מכתב תשובה למנכ"ל משרד הכלכלה בו הוא מביע הסכמה לדחות את מימוש המכרז על מנת שמשרד הכלכלה יבצע בדיקה מקיפה על הנושא וייתן את מסקנותיו בהקדם האפשרי.

בימים הקרובים, משרד הכלכלה יערוך בדיקה ויעביר את מסקנותיו למשרד הביטחון שיקבל את החלטתו הסופית.

שר הכלכלה והתעשייה, עמיר פרץ: "אני מברך על כי בשיתוף פעולה בין משרד הכלכלה ומשרד הביטחון נמנעו פיטורים של 150 עובדים בפריפריה מנכ”ל משרד הכלכלה דוד לפלר ומנכ”ל משרד הביטחון אמיר אשל קיימו בחינה מהירה של משמעות הנתונים החדשים שעומדים בפנינו היום במטרה לאזן בין זכויות החברה הזוכה לבין הבטחת יציבות תעסוקתית בקרית שמונה שהיא אזור עדיפות ברורה."

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים