שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "נמשיך את התקיפות גם בימים הקרובים"
גנץ בתדרוך
שר הביטחון לכתבים: "חמאס פעל נגדנו ביום ירושלים לכיוון ירושלים, דבר שהוא לא קביל. יצאנו למערכה שתחליטה לפגוע קשה מאוד נגד חמאס"
גנץ בהערכת מצב | צילום: טל עוז / משרד הביטחון

שר הביטחון בני גנץ ערך היום (שלישי) תדרוך מיוחד לכלי התקשורת בעקבות מאות שיגורי הרקטות לעבר שטחי ישראל מרצועת עזה מאז שעות הבוקר: "אנחנו נמצאים 19 שעות מתחילת המבצע. המאמצים שלנו לצנן את המרחב הירושלמי הגיעו לאן שהגיעו בסופו של דבר. חמאס פעל נגד מדינת ישראל ביום ירושלים לכיוון ירושלים".

גנץ, אמר כי "כל המאמצים שלנו לצנן את המרחב בירושלים הגיעו לאן שהגיעו בסופו של דבר. חמאס פעל נגדנו ביום ירושלים לכיוון ירושלים, דבר שהוא לא קביל בדיוק כמו כל הפרת ריבונות מולנו. יצאנו למערכה שתחליטה לפגוע קשה מאוד נגד חמאס ואני מאמין שאפשר להשיג את זה".

"היקפי התקיפות של צה"ל גדולים. לכל חימוש יש כתובת. אנחנו נמשיך את התקיפות גם בשעות ובימים הקרובים. קשה להעריך כמה זמן זה יכול לקחת", אמר שר הביטחון. כאשר נשאל גנץ מה יגרום לחמאס להפסיק את הירי ענה: "המחיר שהוא משלם". לדבריו, "פגיעה בהתעצמות שלו באנשים שלו וברצועת עזה בסופו של דבר תביא תמונה אחרת".

גנץ, נפגש בשעות הבוקר עם ראשי רשויות מעוטף עזה, ביחד עם השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון מיכאל ביטון, שר החקלאות אלון שוסטר, ראש רח"ל תא"ל יורם לרדו, ראש היחידה להתיישבות נוחי מנדל ונציגי פקע"ר. בפגישה השתתפו ראש עיריית שדרות אלון דוידי, ר' מועצה אזורית חוף אשקלון איתמר רביבו, ר' מועצה אזורית שער הנגב אופיר ליבשטיין, ר' מועצה אזורית שדות נגב תמיר עידאן.

לאחר מכן קיים שר הביטחון גנץ הערכות מצב בפיקוד הדרום ביחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, מפקד פיקוד הדרום אלוף אליעזר טולדנו, מתאם פעולות הממשלה בשטחים אלוף רסאן עליאן ראש אגף מודיעין אלוף תמיר הימן, ראש אגף מבצעים אלוף אהרון חליוה, ראש חטיבת המחקר תא"ל עמית סער ומפקד אוגדת עזה תא"ל נמרוד אלוני.

גנץ בסיום המפגש: "אני מסיים כעת הערכת מצב בפיקוד הדרום עם ראש הממשלה, הרמטכ"ל ומפקד הפיקוד.
צה"ל וכוחות הביטחון פגעו וימשיכו לפגוע קשות בחמאס ובג'יהאד האיסלאמי. המכה הקשה שהם סופגים תהיה עוצמתית יותר במעלה הדרך גם כן. על כל יום של ירי על אזרחי ישראל- נחזיר אותם שנים אחורה ונפגע בהם קשה".

"מוקדם יותר, ביקרתי את ראשי הרשויות בעוטף, מנהיגים ברמה המקומית והלאומית- שנותנים לדרג המדיני ולצה"ל גיבוי מלא. יחד עם התושבים וחיילי צה"ל- הם הגיבורים של מדינת ישראל בשעה זו, ולאורך כל השנה".

"מאוחר יותר אקיים הערכת מצב מיוחדת בפיקוד העורף, ואני קורא לכלל האזרחים בישראל להישמע להנחיות ולשמור על החיים. אנחנו נמשיך בימים הקרובים בפעולות עוצמתיות, בעלות משמעות אסטרטגית לפעילות ארגוני הטרור ברצועת עזה, ולא נעצור עד שהשקט יחזור. לא נעצור עד שנשיג שקט ארוך טווח ופגיעה קשה בתשתיות הטרור", דברי גנץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים