שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "נמשיך ככל שיידרש להשיב את השקט"
נתניהו בדרום
ראש הממשלה בבסיס חיל האוויר בחצרים: "החמאס קיבלו מכות שהם לא ציפו להן. החזרנו את חמאס שנים רבות אחורה. אני בטוח שהם יפיקו את הלקח"
נתניהו בחיל האוויר | צילום: קובי גדעון / לע"מ
צילום: רועי אברהם/ לע"מ, סאונד: בן פרץ/ לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו בתום הערכת מצב בפיקוד הדרום וסיור בבסיס חיל האוויר בחצרים: "אני פה בבסיס חיל האוויר בחצרים, קודם לכן במטה פיקוד דרום בבאר שבע. קיבלתי סקירות על התקיפות הרבות שלנו נגד החמאס והג'יהאד האסלאמי, הם קיבלו מכות שהם לא ציפו להן. אין לי ספק שהחזרנו אותם שנים רבות אחורה".

"אני מקיים הערכות מצב ואנחנו מקבלים החלטות. אנחנו נמשיך ככל שיידרש כדי להשיב את השקט לכל אזרחי ישראל. אני בטוח שכל האויבים שלנו מסביב רואים איזה מחיר אנחנו גובים על התוקפנות נגדנו, ואני בטוח שגם הם יפיקו את הלקח".

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערכת מצב בפיקוד הדרום עם הרמטכל רא״ל אביב כוכבי וביקר בתא התקיפה של פיקוד הדרום. לאחר מכן המשיך לסיור בבסיס חיל האוויר בחצרים וקיבל תמונת מצב וסקירה מבצעית ממפקד חיל האוויר ומפקד טייסת 107 בבסיס. בסקירה הוצגו לרה"מ נתניהו נתונים אודות התקיפות והפעולות שמבצע חיל האוויר במטרות השונות ברצועת עזה.

נתניהו נפגש עם ראשי הרשויות בדרום, ואמר כי מבצע "שומר החומות" יימשך עוד כמה ימים, וכי "ירי לעוטף לאחר המבצע יגרור תגובות קשות מאוד". נתניהו הוסיף והדגיש כי "אנחנו נגיב בעוצמה לכל רקטה לעוטף עזה".

ראש הממשלה קיים הערכת מצב ביטחונית עם הרמטכ״ל, ראש המל״ל, ראש אמ״ן, מפקד פיקוד הדרום ובכירים נוספים. ראש הממשלה שמע סקירות על התקיפות והישגי המבצע עד כה וסייר בתא התקיפה של פיקוד הדרום.

לאחר מכן נפגש רה״מ נתניהו עם ראשי רשויות מהדרום ועדכן אותם בתמונת המצב וההיערכות להמשך ואמר שאנחנו מכים בחמאס חזק מאוד בהיקפים ובדרכים שלא הכנו בפעמים הקודמות. רה״מ נתניהו שמע מראשי הרשויות על ההתמודדות ועל הצרכים המיידים לרשויות.

במפגש השתתפו ראש העיר באר שבע רוביק דנילוביץ׳, ראש העיר אשקלון תומר גלאם, ראש העיר שדרות אלון דוידי, ראש מ.א מרחבים שי חג'ג', ראש מ.א שער הנגב אופיר ליבשטיין, ראש מ.א חוף אשקלון איתמר רביבו וראש מ.א שדות נגב תמיר עידאן, וכן ראש המל״ל מאיר בן שבת ומנכ"ל משרד רה"מ בפועל צחי ברוורמן.

נתניהו וכוכבי | צילום: קובי גדעון / לע"מ
נתניהו בפיקוד דרום | צילום: קובי גדעון / לע"מ
נתניהו בפיקוד דרום | צילום: קובי גדעון / לע"מ
נתניהו וראשי העוטף | צילום: קובי גדעון / לע"מ
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים