שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "נמשיך לפתוח ולתת לאנשים להתכלכל"
גנץ במכון כושר
שר הביטחון גנץ בסיור עם מנכ"לית הולמס פלייס קרן שתוי: "אנחנו מאוד שמחים שהתוכנית שלנו של 'התחסנת – נכנסת' יוצאת לדרך למרות שניסו להקשות"
תגיות:
בני גנץ | צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

שר הביטחון, בני גנץ, קיים היום (שלישי) ביקור ביחד עם מנכ"לית הולמס פלייס, קרן שתוי, במכון הכושר אייקון פיטנס, של רשת הולמס פלייס, בראשון לציון. זאת כחלק מההיערכות להפעלתו של מתווה התו הירוק אותו הוביל בקבינט הקורונה.

שר הביטחון בני גנץ: "אנחנו מאוד שמחים שהתוכנית שלנו של 'התחסנת – נכנסת' יוצאת לדרך למרות שניסו להקשות. מאוד חשוב להקפיד על התו הירוק, הוא מאפשר מרחב בטוח למתאמנים, ובכל מקום שבו נפתח על בסיס התו הירוק אפשר יהיה וצריך יהיה להיכנס להתאמן, זה בריא. דבר נוסף, אני קורא לכל הציבור ללכת להתחסן, זה הדבר שמבטיח את היציאה שלנו מהמאבק הזה בקורונה ויאפשר לנו לחיות לידה, כי זה מוריד את הסכנה להידבק ולחלות במחלות קשות. לכן- לכו להתחסן, הדבר הזה חשוב, לא משנה אם אתה ימין או שמאל, דתי או חילוני, יהודי או ערבי, לכו להתחסן זה חשוב לכולנו".

"אנחנו נמשיך לפעול למען החברה בישראל, נמשיך לפתח ולתת לאנשים את היכולת להתכלכל בעצמם ולא על בסיס מענקים שאנחנו נותנים להם. אני משוכנע שאחרי הבחירות נוכל להקים ממשלה חדשה וישרה שתדאג גם לכלכלה הישראלית וגם לחברה בישראל".

קרן שתוי, מנכ"לית רשת הולמס פלייס: "אנחנו מאוד מאוד מתרגשים אחרי חמישה חודשים ארוכים שבהם ענף הכושר היה סגור, תקופה מאוד קשה עבור הענף. אנחנו מאוד נרגשים שביום ראשון סוף סוף נוכל לפתוח את השערים של המועדונים, ולהחזיר את הבריאות למיליון וחצי מתאמנים במדינת ישראל. אנחנו טוענים כבר מתחילת הקורונה שחדרי כושר הם תחום המשויך לתחום הבריאות, זה תחום שבו המדינה צריכה להשקיע הרבה יותר ולשנות את היחס שלה מיחס של פנאי ליחס של בריאות. בזכות זה שאנשים באים אלינו לשחות, להתאמן, נמנעים ניתוחים, מעלים את הפריון שלהם והם הופכים להיות משמעותית יותר חיוניים. אני מאוד מודה לכם שהסכמתם ודאגתם למתווה פתיחה לענף, ומקווה מאוד שהמגבלות הקשות מאוד שיש על הענף שבהן רק מחוסנים או מחלימים יוכלו להיכנס, יוסרו ככל שנצליח לגדול בכמות המתחסנים. אנחנו מוכנים להיכנס מתחת לאלונקה הזו כי אנחנו מבינים את החשיבות שיש בהתחסנות הצעירים, אבל אנחנו גם רוצים לוודא שאתם מבינים שאנחנו צריכים שזה יהיה בטווח זמן אפשרי, כי אחרת לאורך זמן יהיה מאוד קשה לשרוד בתנאים האלה. אני קוראת לכל עם ישראל לבוא לחדרי הכושר, אלה מקומות בטוחים הרבה יותר היום, יש פה רק מחוסנים או מחלימים, איים ירוקים של ביטחון, תודה רבה לאדוני שר הביטחון וראש הממשלה החליפי, ותחזרו לעשות כושר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים