שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » נסראללה: "ישראל רק מאיימת היא פוחדת ממלחמה"
לאחר התקיפה
"בישראל חוששים לקיומם יותר מאי פעם בשל מה שמתרחש בפלסטין והתעצמות ציר ההתנגדות" אמר מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה
חסן נסראללה מזכ"ל חיזבאללה | צילום: תקשורת ערבית

מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה חסאן נסראללה נשא נאום אמש מיד לאחר תקיפת צה"ל בלבנון. בדבריו התייחס נסראללה לחולשה והפחד של ישראל לפעול בלבנון ולכן יעדי התקיפה הם שטחים פתוחים.

"בימים האחרונים מנסים בישראל לחזור למה שהיה לפני מלחמת לבנון השנייה, לירות על שטחים פתוחים ואם נשתוק על כך – הוא יקצין. התקיפה הישראלית בדרום לבנון לפני מספר ימים – התפתחות מסוכנת שלא קרתה מזה 15 שנים".

"במשך 15 שנה אנחנו שומעים מצד ישראל רק איומים, אך הם לא עשו דבר בגלל החשש מההשלכות האפשריות של מלחמה. ההישג החשוב והאסטרטגי ביותר שהשגנו במלחמת לבנון השנייה הוא יצירת מאזן אימה וכללי עימות ששומרים על לבנון מתקיפות ישראליות".

נסראללה בדבריו ביקש להודות לכל מי שעמד לצידם במהלך השנים האחרונות "אני מצדיע לכל אלו שעמדו לצדנו במהלך שנות המאבק באויב הישראלי. האחריות המרכזית שלנו כיום היא שימור הישגי ההתנגדות".

"בישראל חוששים לקיומם יותר מאי פעם בשל מה שמתרחש בפלסטין והתעצמות ציר ההתנגדות". נסראללה שיגר מסר לישראל ואמר: "כשהם בישראל מפציצים שטח פתוח – גם אנחנו מפציצים שטח פתוח. כל תקיפה אווירית ישראלית בלבנון תקבל תגובה הולמת ופרופורציונלית".

בנאום הוא התייחס לתיעודים בהם נראו אזרחי לבנון תוקפים את משגרי הרקטות לישראל: "כאשר ראיתי מה שעשו לאנשי חזבאללה עם משגר הרקטות, מאוד כאב לי והיה לי עצוב. אלו שתקפו את פעילי חזבאללה והסיתו נגדם צריכים להיות מטופלים על ידי מנגנוני הביטחון של לבנון ולעמוד למשפט".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים