שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "נעדרתי מסיבות טכניות, ככה אמרו לי לומר"
גפני הפתיע
יו"ר יהדות התורה נגד בנט: "מעשיו לא מתאימים לאדם דתי – עבאס הוא אולי הדתי היחיד בממשלה". דרעי: "טעיתי שלא עמדתי על רגליי האחוריות כשהממשלה התפרקה"
תגיות:
ח"כ משה גפני | צילום: דוברות לשכת עורכי הדין

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני התייחס בראיון ל'חדשות 13' להיעדרותו ממפגש ראשי הבלוק אצל ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי "נעדרתי מסיבות טכניות, ככה אמרו לי לומר" :

גפני הבהיר בשיחה עם מתן חודורוב כי לא יצטרף לממשלת לפיד-בנט "בשום תנאי ובשום צורה", כלשונו, והוסיף: "לא יחזיקו אותי בגרון – אני לא מאמין לשקרנים". בדבריו תקף את יו"ר ימינה והאשים אותו כי "מעשיו לא מתאימים לאדם דתי – עבאס הוא אולי הדתי היחיד בממשלה".

ולמרות שכבר שנים שהסיעות החרדיות הולכות יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ובקרוב – כך נראה, הם אף יצטרפו אליו לאופוזיציה, לטענתו של גפני – "מעולם לא הייתה נאמנות אבסולוטית לנתניהו. אם היו מחליפים אותו – היינו הולכים עם נציג ימני אחר".

דרעי אמר בשיחה עם תמר איש שלום ואודי סגל כי הוא מצר על כך שכאשר הממשלה התפרקה הוא לא "נעמד על הרגליים האחוריות שלא לפרק אותה", כלשונו, שכן לתחושותיו – "זו הייתה הממשלה הטובה ביותר, וחבל שהיא התפרקה". ולמרות שבעבר התחייב שידאג לכך שנתניהו יקיים את הרוטציה עם גנץ, כשנשאל על כך השיב: "לא הייתי ערב להסכם".

"אני מוטרד מאוד ממשלת השמאל החילונית שתקום", הוסיף דרעי, שגילה כי "נתניהו עושה כל מאמץ כדי לטרפד אותה". לדבריו, למרות הדיווחים – "לא הייתה מחשבה של שנייה על ממשלה שתישען על רע"ם", ומה שמדאיג אותו במיוחד זה שהמפלגות הערביות שלא מכירות במדינת ישראל יצטרפו לקואליציה, שכן "הן תומכות במחבלים".

יו"ר העבודה מרב מיכאלי, מי שצפויה לקבל את תיק התחבורה או הפנים בממשלת לפיד-בנט, אמרה כי"הזזת נתניהו מתפקידו זה עניין ערכי מבחינתנו, והבטחתי שאעשה כל מאמץ כדי לעשות זאת. ברור שהממשלה היא לא מפלגת החלומות שלי, אבל הדבר הדחוף ביותר למדינת ישראל היום זה להחליף את נתניהו – ולהרגיע".

יו"ר מרצ ניצן הורוביץ, מי שעתיד להיות שר הבריאות בממשלת השינוי, הודה בשיחה עם ספי עובדיה כי הממשלה המתגבשת היא "מורכבת", כלשונו, אולם "המטרה להוציא את נתניהו מבלפור ראויה וגדולה יותר מהמחלוקות בתוך הקואליציה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים