שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » נעזרים בוייז לנסיעות המשפחתיות בחגים?
הדרן וייז
תבדקו שמכשיר הוייז מוביל רק ליעדים בטוחים למשפחה שלכם • חברת הדרן עם בשורה חשובה לנסיעה בטוחה
תגיות: , ,
| צילום: הדרן וייז, יח"צ

הוייז הפך כבר לחלק מהמכונית של 2022. גם בנסיעות קצרות וכשהדרך ידועה מראש, הוייז פתוח ומתריע על משטרה וסכנות בדרך. הוא הפך להיות כמעט כמו ההגה של הנהג המודרני.

אנשים רבים שנעזרים בוייז חיפשו דרך להשתמש בוייז מהודר כהלכתו. חברת הדרן החלוצה בכל שוק הסלולר החכם הכשר למהדרין, השיקה לפני שנים את הוייז השמור שלה. במכשיר זה נהנים עשרות אלפים מאפליקציית וייז ומאפליקציות תחבורה נוספות כמו פנגו וסלופארק לחניות בכחול לבן ובחניונים.

בשוק הפתוח מוצעים מספר מכשירי וייז למכירה. אבל את הסיפור האמיתי שעלול לקרות בלי סינון אמיתי והרמטי על מכשיר הוייז, המוכרים לא תמיד מספרים. הנה לכם סיפור לדוגמה שאירע ממש לאחרונה ליהודי שרק רצה להגיע ליעדו בביטחה.

שמעון שנסע לג'ילבון יחד עם בני משפחתו בחול המועד סוכות השנה מספר לנו, על חווייה בלתי נעימה בעליל. לדבריו הוא עצר בתחנת דלק בדרך להתרעננות. לאחר מספר דקות הוא חזר לרכב הממונע עם הילדים, וגילה לחרדתו שהילדים נכנסו דרך פרסומת בוייז לקישור שכלל חומרים בלתי הולמים בלשום המעטה. שמעון לא חשב פעמיים וחייג במקום לחברת הדרן, כשהוא מזמין מכשיר וייז שמור בסינון מוקפד ואיכותי, לדרך צלחה ונקייה.

כעת החברה יוצאת בימי מכירה מיוחדים לוייז השמור של הדרן, כשכל המצטרפים החדשים יהנו ממנוי חודשי חינם למשך שנתיים מלאות, ברכישת כרטיס סים שמור של הדרן הניתן להפעלה רק במכשירים כשרים במחיר מצחיק של 14 ₪ בלבד!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים