שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » נעצרו חשודים בחטיפת הנשק מחייל הקומנדו
הניווט לילי שהסתבך
שני תושבי הכפר איבטין, בני 25, נעצרו בחשד שתקפו וחטפו נשק מלוחם ביחידת אגוז • השניים נעצרו בתוך דירת מסתור כשברשותם תחמושת • המשטרה תבקש להאריך את מעצרם
נשק שנתפס | צילום: דוברות המשטרה

האירוע החריג במהלך הניווט: המשטרה עצרה הערב (ראשון) שני חשודים, תושבי הכפר איבטין בני 25, בתקיפת חייל חטיבת הקומנדו בשבוע שעבר וחטיפת נשקו. הם אותרו עם תחמושת בדירת מסתור סמוך לכפר זבידאת. מחר בבוקר יובאו השניים לבית משפט השלום בנצרת לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

מהמשטרה נמסר כי "בתום חקירה מורכבת ומאומצת שוטרי היחידה המרכזית של מחוז צפון איתרו את מקום המסתור של שני החשודים בשוד וחטיפת הנשק של החייל שהיה במהלך תרגיל ניווט בודד ביער חרוביה -סמוך לשפרעם.

"שני החשודים (25) תושבי הכפר איבטין נעצרו בתוך דירת מסתור סמוך לכפר זבידאת כשברשותם תחמושת ומחר בשעות הבוקר יובאו לבית משפט השלום בנצרת לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם", לשון ההודעה.

מהתחקיר הראשוני לאירוע עלה כי סמוך לשעה 3:00, החייל הבחין ברכב חשוד עם דמויות, שהגיע מאחוריו דרך ציר העפר שעליו הלך. הרכב עצר ליד החייל ושואל אם הוא צריך טרמפ, אך החייל התעלם ובהמשך, הרכב עשה חצי סיבוב מלפני החייל ועצר. החשודים יצאו מהרכב ונפתח עימות שנמשך מספר דקות, בו ניסו השניים לחטוף ממנו את הנשק תוך מאבק.

החייל הזעיק את מפקדיו כאשר לחץ על לחצן מצוקה ומפקד הפלוגה ומפקד הצוות חברו אליו, אך החשודים ברחו. מפקד הפלוגה הוסיף לעשות סריקה עם רכבו בנסיון לאתר את החשודים, אך ללא הצלחה. לאחר מכן, המשטרה הגיעה למקום. כמו כן, כל האירוע התרחש מאות מטרים מנקודת הסיום שהחייל היה צריך להגיע אליה.

בצבא ציינו לטובה את תגובת הלוחם שנאבק בתוקפים שזהותם לא ידועה ודיווח על כך באופן מיידי למפקדיו, אולם מפקד יחידת אגוז כתב לפקודיו כי "לוחם באגוז שלא יודע לנצח שני אנשים בקרב מגע וחוטפים לו את הנשק – לא יכול להיות לוחם אגוז. גם בלחימה לא אקבל שבוי אלא אם חלילה הוא גופה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים