שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » נעצרו 2 ערבים בחשד להצתת הרכב בשייח' ג'ראח
הלילה
הלילה נעצרו שני חשודים (28,18) תושבי מזרח ירושלים, בחשד להצתת כלי הרכב. לאחר מעצרם, החשודים הועברו לחקירה בתחנת שלם
משמר הגבול | צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל עצרה הלילה שני חשודים, תושבי מזרח ירושלים בני 20 בהצתת כלי הרכב של טל ישובייב שבוצעה לפני כשבוע בשייח ג'ארח, מדובר בהצתה התשיעית של רכבו של אותו אדם.

כאמור, הלילה, בפעילות בלשי תחנם שלם במחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב, נעצרו שני חשודים שעפ״י החשד היו מעורבים בהצתת כלי רכב לפני כשבוע בשייח ג'ארח.

בעקבות ההצתה שהתרחשה בשבוע שעבר, לא היו נפגעים ונגרם נזק לכלי הרכב. לאחר ההצתה כוחות משטרה ערכו באזור סריקות אחר חשודים במעשה והמשטרה פתחה בחקירה. בתום פעילות חקירתית של המשטרה, הלילה נעצרו שני חשודים (28,18) תושבי מזרח ירושלים, בחשד להצתת כלי הרכב. לאחר מעצרם, החשודים הועברו לחקירה בתחנת שלם.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "עם כל הכבוד והערכה לצילומים (החשובים) ששוחררו מדוברות המשטרה על מעצר החשודים, הפעם אני מצפה שחקירת המשטרה תניב כתב אישום וענישה חמורה ולא מדיניות של דלת מסתובבת שהעבריינים משוחררים אחרי יומיים, במקרה הטוב למעצר בית בתוך השכונה. מקומם של המציתים בכלא ולא ייתכן כי החקירות לא יבשילו למציאת האשמים. 9 פעמים הצתת רכב זה אירוע שהמשטרה יכולה לעצור ובטח שאחרי הפעם התשיעית, ראוי (עדיין) להציב מארבים סמוך לבית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים