שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נעצר הערבי שתיעד את עצמו שורף מזוזה
הסוף לביזיון
כוחות משטרה בשיתוף צה"ל, עצרו הלילה בכפר בידה שבשומרון את הערבי שתועד בתחילת שבוע כשהוא עוקר מזוזה, מנתץ אותה בעזרת פטיש ומעלה באש את הקלף
הערבי פוגע במזוזה בצורה מחפירה | צילום: צילום מסך מהיטקטוק

כוחות משטרה בשיתוף צה"ל, עצרו הלילה בכפר בידה שבשומרון את הערבי שתועד בתחילת שבוע כשהוא עוקר מזוזה, מנתץ אותה בעזרת פטיש ומעלה באש את הקלף. הסרטון כזכור, עורר סערה ברשתות ועלו קריאות למשטרה למצות את הדין עם הפושע.

בעקבות מעצר החשוד מסר יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר: "מצפה מהמשטרה לא לשחרר את היצור הנאלח שפגע בקודשי ישראל אחרי חקירה קצרה, אלא להעמידו לדין תוך בקשה למעצר עד תום ההליכים. כולם זוכרים את טטיאנה סוסקין שישבה במשך שנתיים בכלא על הפצת כרוז פוגעני וגם במקרה זה, אין להקל בעונשו".

מהמשטרה נמסר כי "המשטרה פתחה בחקירה בעקבות סרטון שהופץ ברשת הטיקטוק ובו נראה החשוד עוקר מזוזה ממקומה ומנסה להצית את הקלף שבתוכה. פעולות חקירה שבוצעו הביאו את המשטרה להתחקות אחר החשוד פלסטיני בשנות ה-20 לחייו תושב הכפר בידיה שבשומרון".

"הלילה, כוחות המשטרה יחד עם כוחות צה"ל מחטמ"ר אפריים עצרו את החשוד בביתו. מחקירה ראשונית עולה כי החשוד ביצע את המעשה בזמן שעבד באחד מערי המרכז. הוא נחקר ובהמשך יובא לדיון בעיניינו בבימ"ש צבאי".

כזכור, ברשת הטיקטוק פורסם סרטון של ערבי מתעד עצמו תולש מזוזה בזלזול מדלת, מניח אותה על חתיכת עץ על הקרקע ובאמצעות פטיש שובר אותה ושולף מתוכה את הקלף. בסרטון הוא נראה מקלף בכוח את הנייר, פותח ומדליק את המצית כאשר ברקע נשמעים קולות הצחוק שלו ושל חברו.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר פנה ליועצת המשפטית לממשלה והתלונן על ביזוי הדת של המחבל במעשהו המזעזע ודרש למצות עימו את הדין.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים