שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נעצר מחבל החשוד בהשלכת הבקת"ב בלוד
יממה אחרי
תושב העיר ממוצא ערבי נעצר בחשד למעורבות באירוע שלשום בעיר המעורבות. הוא יובא הלילה לדיון בדלתיים סגורות בביהמ"ש השלום בראשון לציון
השלכת בקבוק התבערה לבית בלוד | צילום: באדיבות המצלם

המשטרה עצרה הערב (מוצאי שבת) תושב לוד ערבי בשנות העשרים לחייו החשוד בהשלכת בקבוקי התבערה על בית המשפחה היהודית בעיר. זאת, לאחר חקירה משותפת עם שב"כ. הצעיר יובא הלילה לדיון שיתקיים בדלתיים סגורות בבית משפט השלום בראשון לציון.

מהמשטרה נמסר כי "בית משפט השלום בראשל"צ הוציא צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים בהמשך לחקירת אירוע השלכת בקבוקי תבערה בשכונת חב"ד בלוד בלילה שעבר. תוקף הצו הינו עד 5.6.21, והוא מועבר לעדכונכם ולעדכון המערכות".

כזכור, ביום חמישי בלילה נזרקו שלושה בקבוקי תבערה לעבר בית בשכונת "שער העיר" שבלוד, שמרבית תושביה הם מקהילת חב"ד. יושבי הבית כיבו את האש, ולא היו נפגעים בגוף ובנפש באירוע, אך נגרם נזק לדירה.

בתיעוד של מצלמות האבטחה מהמקום נראים כמה חשודים משליכים את הבקבוקים ונמלטים. בקבוקי התבערה הושלכו על בניין ברחוב בעל התניא שבשכונת שער העיר, סביב השעה 2 בלילה. התושבים כיבו את האש בכוחות עצמם. ראש העירייה יאיר רביבו הגיע לזירה במהלך הלילה ושוחח עם התושבים. כמו כן הגיעו למקום כוחות משטרה שפתחו בחקירה.

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי שהגיע לזירת האירוע ביום שישי האחרון, התייחס לאירוע החמור ואמר כי "החקירה אומנם בראשיתה, אך אני בטוח שזה עניין של זמן עד שנשים את היד על החשודים". רנ"צ שבתאי ומפקד המחוז ניצב משה ברקת נפגשו גם עם בעל הבית ואמר לו "כל האמצעים שעומדים לרשותנו כעת מופעלים במטרה לאתר את החשודים והחקירה בעיצומה".

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה סייר אתמול בעיר ואמר לבני הזוג שביתם נפגע כי יציב בשכונה כוח משטרתי קבוע. הוא הוסיף כי הוא מגבש תוכנית ממשלתית לתגבור המשטרה, כדי שתוכל לפרוס כוחות בערים מעורבות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים