שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נערה בת 17 נהרגה בביתה מכדור תועה
קורבן לאלימות
כוחות משטרה שהוזנקו למקום עצרו 6 חשודים במסגרת הסכסוך בין המשפחות בכפר. החשודים יובאו במהלך היום לבית המשפט בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם
אקדח | צילום: sarun_J, שאטרסטוק

קורבן נוסף לאלימות המשתוללת בחברה הערבית. הלילה מצאה את מותה צעירה כבת 17 לאחר שכדור מירי תועה חדר את חלון חדר השינה שלה ופגע בה בעת שישנה. כוחות ההצלה שהגיעו למקום פינו אותה לבי"ח שם קבעו הרופאים את מותה.

כוחות משטרה מהמחוז הצפוני שהוזנקו למקום עצרו 6 חשודים במסגרת הסכסוך בין המשפחות בכפר. החשודים יובאו במהלך היום לבית המשפט השלום בנצרת בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי בשעה 23:59 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על צעירה שנפצעה בארוע אלימות בכפר כנא. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח האיטלקי בנצרת, צעירה כבת 20 במצב אנוש תוך פעולות החייאה, עם פציעה חודרת".

השר גדעון סער מסר: "כואב ומזועזע ממותה הטרגי של הנערה רזאן עבאס מירי בכפר כנא. עוד קורבן חף מפשע של הפשיעה והאלימות המשתוללות בחברה הערבית. האתגר הגדול ביותר לישראל אינו חיצוני, כי אם מבפנים. היעד חייב להיות: משילות ושלטון חוק בכל שטח המדינה ללא פשרות. נמשיך לפעול בנחישות עד להשגתו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים