שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » נער חרדי בן 13 נעצר והובהל לניידת באזיקים
כאחרון העבריינים
מקרה נוסף בו שוטרים מתנהגים באלימות כלפי תושבים תועד בירושלים • המשטרה בתגובה: "הילד התנהג באלימות כלפי השוטרים שבאו לעצור את אביו"
חרדים בסמוך למחסום משטרתי | צילום: Ryan Rodrick Beiler, שאטרסטוק

תיעוד שהתפרסם אמש, בו נראים שוטרים אוזקים נער חרדי כבן 13 באזיקים ומובילים אותו באגרסיביות אל תוך ניידת משטרה, מעוררת סערה ומחדשת את השיח הציבורי הדרישה לריסון שוטרים המתנהגים בברוטאליות כלפי אזרחים כאשר התמונה הרחבה איננה מצדיקה זאת.

המקרה אמש, שמצטרף לשורה של אירועים מהתקופה האחרונה בו פורסמו תיעודים אלימים של שוטרים נגד אזרחים חפים מפשע, או שכאמור תנאי השטח לא הצדיקו זאת, התרחש בשכונת קרית יובל, כאשר שוטרים שהוזעקו לטיפול בסכסוך בין שכנים עצרו את הנער ואת אביו בברוטאליות רבה, כאשר על גופו של הנער בן ה-13 נערך חיפוש בטרם הוכנס לניידת כשהוא אזוק, כאילו ומדובר היה בעבריין מועד.

במשטרה מיהרו לפרסם בתגובה תיעוד ממצלמות הגוף של השוטרים, בו נראה כיצד הילד מתנהג באלימות כלפי השוטרים. "בעקבות דיווחים שהתקבלו במשטרה על סכסוך שכנים הכולל חשד לאיומים, השתוללות וגרימת נזק מצד אב ובנו, הוזעקו למקום שוטרים  וכפי שניתן לראות במצלמות הגוף של השוטרים, האב סרב להזדהות, ניסה להימלט בריצה וכשהשוטרים רדפו אחריו ועצרו אותו, אף התעמת איתם פיזית בניסיון למנוע את המעצר", לשון ההודעה.

לטענת המשטרה, במהלך ניסיון ההשתלטות על העצור, בנו שהיה במקום בעט בשוטרת, הכה אותה עם ידיו וניסה לקחת את נשקה בניסיון למנוע ולשבש את המעצר. במהלך האירוע השוטרת נפצעה ובסיומו השוטרים עצרו את האב ובהמשך עיכבו גם את בנו לחקירה, בסיומה שוחרר הקטין למעצר בית .

לטענת השכנים, מדובר ב"מחנה" ילדים שנבנה על ידי הנער יחד עם חברים, בבנין מתגורר שכן שבאורח קבע נוהג להתנכל לדיירים ומעת לעת אף נוהג להזמין משטרה בטענות שונות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים