שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » מתפרע ערבי בן 16 נהרג מירי כוחות צה"ל
במהלך מהומות
על פי החשד, מספר פלסטינים השתתפו בהפרת סדר, במהלכה גלגלו צמיגים בוערים לעבר כוח צה"ל. מדובר צה"ל נמסר כי האירוע יתוחקר
תגיות:
כוחות צה"ל. תמונת אילוסטרציה | צילום: דובר צה"ל

עימותים אלימים התפתחו הערב בין כוחות צה"ל בכפר ביתא הסמוך לשכם. על פי החשד, מספר פלסטינים השתתפו בהפרת סדר, במהלכה גלגלו צמיגים בוערים לעבר כוח צה"ל – שהגיב בירי לעברם. בעקבות זאת הנער נפצע בגבו ופונה לבית חולים סמוך, שם מת מפצעיו.

על פי הדיווחים, שמו של הנער שנהרג הוא סעיד עודה, בן 16 מהכפר אודלה. עוד דווח כי שני צעירים בני 20 ו-24 נפצעו באורח בינוני מירי חי ומירי כדורי גומי. העימותים החלו ככל הנראה על רקע המצוד אחר המחבלים שביצעו את פיגוע הירי בצומת תפוח השבוע.

מדובר צה"ל נמסר: "לפני זמן קצר, חשודים השליכו בקבוקי תבערה לעבר לוחמי צה"ל במהלך פעילות שגרתית סמוך לכפר ביתא שבמרחב החטיבה המרחבית שומרון. הלוחמים פתחו בנוהל מעצר חשוד שכלל ירי לעבר החשודים. אין נפגעים לכוחותינו, האירוע יתוחקר".

העימותים החלו ככל הנראה על רקע המצוד אחר המחבלים שביצעו את פיגוע הירי בצומת תפוח השבוע. מוקדם יותר היום כוחות צה"ל כיתרו בית בכפר עקרבא שבגדה המערבית, שעל פי החשד הסתתר בו אחד מהמחבלים, אך לבסוף התברר שהוא לא היה במקום.

ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי התייחס לחיסול המחבל הצעיר בעימותים עם כוחות צה"ל בשומרון. בהודעה שפרסם ארגון הטרור נמסר כי כי דמו של הצעיר, סעיד עודה, לא נשפך לשווא.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים