שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » "נפגע קשות בחמאס כדי להשיב את השקט"
גנץ לאוסטין
שר הביטחון שוחח עם מזכיר ההגנה והודה על התמיכה של ארה"ב בזכותה של ישראל להגן על עצמה, ואמר לו כי ישראל תפגע קשות בחמאס בכדי להשיב את השקט לזמן ארוך
תגיות:
בני גנץ | צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

שר הביטחון גנץ שוחח הערב מזכיר ההגנה האמריקאי לויד אוסטין, על רקע ההסלמה הביטחונית ברצועת עזה. גנץ הודה למזכיר ההגנה על התמיכה של ארה"ב בזכותה של ישראל להגן על עצמה, ואמר לו כי ישראל תפגע קשות בחמאס בכדי להשיב את השקט לזמן ארוך.

גנץ פרסם מסר מתורגם לערבית לתושבי עזה בעמוד "אלמונסק" של יחידת תיאום פעולות הממשלה בשטחים: "בפעם האחרונה שנפגשנו בעיד-אל-פיטר הייתי רמטכ״ל בצוק איתן, ועזה עדיין מנסה להשתקם. היום אני שר הביטחון ואם האלימות של חמאס לא תיפסק- המכה של 2021 תהיה קשה וכואבת יותר מזו של 2014".

"ראשי החמאס נושאים באחריות לכך שבמקום להתכונן לחג אתם ספונים בבתים. לצערנו, הם פועלים ממרחב אזרחי ולכן הנזק יהיה גדול ועוצמתי. הם מקריבים אתכם בגלל הצרכים האישיים שלהם. אם בישראל יישנו במרחבים מוגנים- עזה תבער. אין משוואה אחרת".

"חמאס מצהיר שהמערכה נפתחה בגלל ירושלים והר הבית- זה שקר. הם עושים זאת ממניעים פוליטיים, מתוך מאבקי כוח. ישראל שומרת על חופש הדת וחופש הפולחן, ובימים שקדמו לפתיחת המערכה עלו מדי יום עשרות אלפים להר הבית להתפלל".

"אף מדינה בעולם לא תאפשר לירות טילים על אזרחיה- בוודאי שלא ישראל, בוודאי שלא אני. ארגוני הטרור מציגים מצג שווא שהם מנצחים- הם לא! חלק מאנשיהם כבר לא בין החיים והם לא האחרונים שניפרד מהם. המכה הכואבת שהם סופגים היא רק ההתחלה: בכירי חמאס על הכוונת ונסים על נפשם, מפקדות חמאס מתפוררות ובניינים נופלים. תושבי עזה- יכולתם לחגוג היום, ובגלל חמאס וארגוני הטרור- לא יהיה חג בעזה", דברי גנץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים