שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נפל מגג בית כנסת במירון ונפצע קשה
מקרה ראשון
צוותי הרפואה של איחוד הצלה ומד"א העניקו הלילה סיוע רפואי ראשוני לגבר כבן 30 שנפל מגג בית כנסת במירון. הוא פונה לבית החולים זיו בצפת במצב קשה ולא יציב
זירת האירוע במירון | צילום: דוברות איחוד הצלה

צוותי הרפואה של איחוד הצלה ומד"א העניקו הלילה (בין רביעי לחמישי) סיוע רפואי ראשוני לגבר שנפל מגג בית כנסת במירון.

מארגון מד"א נמסר כי בשעה 00:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על גבר שנפל מגג מבנה במירון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח זיו גבר כבן 30 במצב קשה ולא יציב עם חבלות בפלג גופו העליון.

ד"ר רועי בבילה, רופא רכוב על אופנוע מד"א, סיפר: "כחלק מההערכות הגדולה של מד"א לאבטחה הרפואית במירון אנחנו פרוסים באופן נרחב עם אופנועים, אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ בהר ומיד עם קבלת הדיווח על האירוע הגענו מיד למקום. הפצוע שנפל מגג הבניין שכב בחצר כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מחבלות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בחצר, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים זיו בצפת כשמצבו קשה ולא יציב".

שייקה הורוביץ חובש איחוד הצלה סיפר: "במהלך ההכנות לאבטחה הרפואית לרבבות העולים להילולה במירון, התקבלה קריאה על צעיר שנפל מגובה של 6 מטר. כשהגענו למקום עוברי אורח סיפרו לנו שהוא נפל מגג בית הכנסת. הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ כאשר מצבו מוגדר קשה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים