שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "נפעל לקדם תחבורה ציבורית בשבת"
ממשלה אנטי-יהודית
שרת התחבורה כריזה בישיבת סיעה על קידום תחבורה ציבורית בשבת ושוויון מלא לנשות הפרובוקציה: "נעשה ככל האפשר כדי לקדם תח"צ בשבת, יהיה ניתן להתגמש בכך"
תגיות:
משרד התחבורה | צילום: ויקיפדיה

יו"ר מפלגת העבודה ושרת התחבורה מרב מיכאלי מכריזה בישיבת סיעה ראשונה כשרת תחבורה, על קידום תחבורה ציבורית בשבת ושוויון מלא ל"נשות הכותל". לדבריה, "נעשה ככל האפשר כדי לקדם תחבורה ציבורית בשבת, יהיה ניתן להתגמש בכך".

בפתח דבריה אמרה כי "שבוע לממשלה והשינוי מורגש באוויר. אני נסעתי השבוע ברכבת, לא פעם ראשונה, אבל הפעם בתור שרת התחבורה, והציבור מימין ומשמאל באמת אומרים – רק תחזיקו, שיהיה מי שיעבוד בשבילנו. וזאת כוונתה של הממשלה הזאת באופן חד משמעי – לעבוד בשביל הציבור במדינת ישראל ובשביל מדינת ישראל".

"אפשר היה לראות את הדבר הזה במפלגת העבודה שלקחה על עצמה שלושה מהמשברים הכי משמעותיים. אפשר לראות את זה כבר בזמן אמת, השר עמר בר לב בביטחון הפנים, השר נחמן שי בתפוצות, אפשר כבר לראות את ההבדל בהתנהלות העניינית, בשפה המכבדת. במשרד התחבורה אני פוגשת עובדות ועובדים שמשתוקקים לעבוד, פשוט לעבוד, לעשות דברים. הם מקבלים גיבוי ממש בלתי מסויג ממני לקדם פרויקטים שרק מחכים שיקרו כבר".

"אני יושבת עם גורמי המקצוע גם כדי להיערך ליישום המדיניות שלי, שלנו, לפתוח את התקיעות בתחבורה לטובת שוויון ושוויון הזדמנויות. אנחנו נערכות לתקציב המדינה כדי שהוא ישקף את המדיניות שלנו, את שינוי סדרי העדיפויות".

"התייעצתי עם גורמי המקצוע כמובן גם בנוגע למה שקורה בנתב"ג בימים אלה. השתתפתי אמש בישיבה ארוכה מאוד עם ראש הממשלה ושר הבריאות ושרות נוספות. משרד התחבורה עומד לרשות משרד הבריאות ולרשות ראש הממשלה לכל דבר ועניין. כל מה שצריך מאיתנו אנחנו נספק להם. אם זה עוד מקום ואם זה כל סיוע אחר".

"בכלל, אני מתכוונת לעבוד בשיתוף פעולה גדול ככל האפשר עם כל שרות ושרי הממשלה. מעבר לשיתוף הפעולה עכשיו עם שר הבריאות, אני הכרזתי יחד עם השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג על שיתוף פעולה בתחומי משרדינו, ככה שהתחבורה שלנו תהיה נקיה באופן ניכר, אותו דבר אני מתכוונת לעשות עם שרת האנרגיה ועם שר השיכון כדי שהתכנון של המגורים והתכנון של התחבורה יעבדו יחד".

"עוד דבר שאפשר היה לראות כחלק מהשינוי הוא ועדת החקירה לאירועי מרון, שהממשלה הצביעה עליה אתמול וכאן אני רוצה להודות מאוד לח"כ אפרת רייטן שדחפה ללא לאות את העניין הזה וגם כשזה היה נראה חסר תקווה היא לא הניחה לזה, ואכן אתמול הוחלט בישיבת הממשלה על הקמת ועדת החקירה הכל כך ראויה הזאת לאסון מרון. והשר נחמן שי שכבר התקשר אתמול ודיבר בעצמו עם חברי משפחות הנספים שגרים לא בארץ. בדיוק יהדות התפוצות עם היחס שבדיוק היא זקוקה לו מממשלת ישראל בימים אלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים