שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "נפתלי בנט הוא כישלון מהדהד"
בתגובה לנאום
מוקדם יותר הערב ערך בנט מסיבת עיתונאים והצהרה לתקשורת בעקבות התפשטות זן האומיקרון. לאחר סיום דבריו הגיבו מספר ח"כים ולעגו לבנט על הנאום הלחוץ והלא ברור
ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט | צילום: קובי גדעון/ לע"מ

מוקדם יותר הערב ערך ראש הממשלה נפתלי בנט מסיבת עיתונאים והצהרה לתקשורת בעקבות התפשטות זן האומיקרון. לאחר סיום דבריו הגיבו מספר ח"כים ולעגו לבנט על הנאום הלחוץ והלא ברור.

הליכוד: "בנט איבד שליטה על המגיפה. הוא לא מנהל את הקורונה, הקורונה מנהלת אותו. הדבקת עדר זו לא אסטרטגיה אלא ביטוי להרמת ידיים ולאוזלת יד שמגלגלת את כל האחריות לאזרחים. הגענו למצב העגום הזה בגלל שהממשלה המבולבלת וחסרת המנהיגות של בנט לא קיבלה שום החלטה כדי לעצור את המגיפה בזמן".

ח"כ אופיר סופר: "חיסון עדר זה לא פתרון, זה אובדן שליטה של ראש הממשלה. הקורונה ושרי הממשלה הם אלה שמנהלים את בנט. שר אוצר שמדמה את הקורונה לשפעת, סגן שר חוץ שמבלה במסיבות המונית ושר בריאות שהקורונה פשוט לא מעניינת אותו. יש כאן ציבור שלם שאיבד אמון. קחו אחריות! זה החיים של כולנו".

ח"כ קטי שטרית: "מה שהבנתי ממסיבת העיתונאים המאוד לא מובנת הזאת- הממשלה הרימה ידיים! ציבור יקר דווקא בהיעדר מנהיגות בישראל קחו את עצמכם בידיים וצאו להתחסן. שמרו על עצמכם, כי כמו שזה נראה אין ממשלה שתעשה זאת עבורכם".

מפלגת הציונות הדתית: "נפתלי בנט הוא כישלון מהדהד. לאחר זגזוגים אינסוף, בלאגן וסתירות, בנט מרים ידיים מול התפשטות המגפה, מסיר את ידיו מאחריות על בטחונם ובריאותם של אזרחי ישראל ומפקיר אותם לגורלם. אזרחי ישראל ראויים למנהיגים ישרים ומקצועיים שיודעים להוביל. בנט, זה גדול עליך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים