שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נפתלי סייביץ ז"ל הוא הבחור שנהרג בתאונה
פגע וברח
מכריו מספרים כי נפתלי היה דמות של קדושה בעיר, היה מאיר פנים ומשמח לבבות. היה הראשון לעזור כשצריך. 2 חבריו כאמור פונו לביה"ח במצב קל-בינוני
נרות נשמה | צילום: New Africa, שאטרסטוק

הלם ותדהמה במודיעין עילית עת נודע כי הבחור נפתלי סייביץ הוא הבחור שנהרג הבוקר בתאונת פגע וברח בכביש 1 במחלף דניאל, כאשר 2 חבריו הנוספים נפצעו בינוני וקל. הלוויתו מתקיימת במגדל העמק והוא יקבר בבית הקברות המקומי. נפתלי בנו של ר' ראובן, דמות מוכרת ואהובה בעיר.

מכריו מספרים כי נפתלי היה דמות של קדושה בעיר, היה מאיר פנים ומשמח לבבות. היה הראשון לעזור כשצריך.

בתוך כך המשטרה מעדכנת כי בהמשך לדיווח על תאונת פגע וברח הבוקר בכביש 6, לפני זמן קצר אותר ונעצר הנהג הפוגע, תושב אלעד בן 19. ביחד איתו עוכבו לחקירה עוד שני נוסעים שהיו עימו ברכב בעת התאונה. הנהג החשוד יובא בפני שופט בשעה הקרובה לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

כזכור, הבוקר ארע טרגדיה קשה בדרכים – בשעות הלילה המאוחרות הוזנקו כוחות ההצלה בעקבות דיווח על תאונת פגע וברח בכביש 1 סמוך למחלף ענבה לכיוון בן שמן. ע"פ הדיווח במקום היו 3 נפגעים כאשר הרכב הפוגע ברח מהמקום והותיר את הפצועים כשהם מדממים בשולי הכביש.

מדובר ב-3 בחורי ישיבה שהיו בדרכם חזרה משדה התעופה לאחר שככל הנראה הזמינו במקום דרכונים לצורך טיסה לחו"ל. הבחורים נסעו בטרמפים ובשעה שהמתינו לטרמפ מכביש 1, הגיח רכב והתנגש בהם בעוצמה. פראמדיק של מד"א נאלץ לקבוע את מותו של בחור כבן 20. 2 הבחורים הנוספים פונו לבית החולים במצבים בינוני וקל.

פאראמדיק מד"א אריה מאיירס, סיפר: "בשולי הכביש שכב צעיר כבן 20 מחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו, במקום התהלך צעיר נוסף כבן 20 שהיה נסער והתלונן על כאבים בגב, וצעיר נוסף שלקה בחרדה, לאחר בדיקות וטיפול ראשוני בשטח פינינו אותם לבית החולים".

אלחנן רוט קמב״ץ זק״א שפלה שטיפל בזירה: "מדובר בתאונה קשה מאוד, שלושה הולכי רגל כבני 20 שהיו בשולי הכביש הסואן ככל הנראה נפגעו מרכב שחלף במקום, מעוצמת ההתנגשות שניים מהם עפו לתעלה בצד הכביש מעבר למעקה הבטיחות, אחד מהם שכב מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, לצערי פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום, השניים האחרים פונו במצב בינוני וקל לבית החולים תל השומר. צוות מורחב של מתנדבי זק״א שפלה טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה".

חיים וינגרטן ראש אגף מבצעים בזק״א, אמר: "חובה לציין את הסכנה בהליכה בצד כביש ראשי וסואן, הנפגעים ככל הנראה היו בדרכם חזרה בטרמפים מנתב"ג לאחר שהזמינו דרכונים לקראת טיסה לחו"ל".

זירת התאונה הקשה | צילום: דוברות זק"א
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים