שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "נצטרך הידוקים בפורים בשביל הבריאות"
גנץ בסיור
שר הביטחון ביקר בנתב"ג: "אנחנו חייבים לפתוח את החינוך גם לכיתות ז'-י', בטח בערים הירוקות והצהובות. שדה התעופה צריך לחזור ולפעול"
תגיות:
בני גנץ | צילום: אלעד מלכה

שר הביטחון, בני גנץ, סיים כעת ביקור בנתב"ג במבצע "מתחסנים בביטחון" המשותף למשרד הביטחון ומשרד החוץ, במסגרתו, מגיעים ארצה שליחי מערכת הביטחון ומשרד החוץ להתחסן.

לצורך קיום המבצע, חכר מנהל הרכש במשרד הביטחון ארבע טיסות אזרחיות שהביאו את השליחים ובני משפחותיהם בקפסולות, נפתח מתחם חיסונים של מד"א, וכלל השליחים מחוסנים וחוזרים למדינות המוצא באותו היום. בשבוע שעבר הגיעה הטיסה הראשונה וחוסנו 170 שליחים (103 ממשרד החוץ ו-67 ממערכת הביטחון), והיום הגיעו כ-180 שליחים בטיסה השנייה.

בסיום הביקור אמר גנץ: "השליחים שלנו ברחבי העולם הם החזית של מדינת ישראל אני מאוד שמח על המאמץ החשוב והגדול הזה להביא את כולם ארצה, כל אחד בתורו, ייסע לנקודה כלשהי ומשם לישראל, מבצע מדהים של משרד הביטחון בשיתוף משרד הבריאות ומשרד החוץ, שארגן את כל הדבר הזה".

"בסופו של דבר כל השליחים שלנו מגיעים ומתחסנים, כך נכון שיקרה. הבוקר יצאנו לדרך כמו שאמרנו "התחסנת ונכנסת", התחלנו לפתוח את הכלכלה בהתאם למגמת ההתחסנות. זה דבר חיובי וצריך להמשיך אותו בזהירות".

"יש לנו עדיין שלושה נושאים שצריכים להתמודד איתם: הראשון והחשוב מכולם הוא נושא החינוך- אנחנו חייבים לפתוח את החינוך גם לכיתות ז'-י', בטח בערים הירוקות והצהובות ואנחנו נפעל שכך יקרה".

"השני זה לפתוח מחדש את נתב"ג בכפוף לבדיקות עומק שנצטרך לעשות כאן, שדה התעופה צריך לחזור ולפעול, ישראל היא מדינת אי והיא חייבת לפתוח אותו, נעשה את זה בנקודת הזמן הראשונה האפשרית בצורה אחראית".

"הדבר השלישי הוא כמובן החג שלפנינו, פורים, חייבים להקפיד למנוע התקהלויות, נצטרך לעשות עוד הידוקים בשביל להבטיח את הבריאות של כולנו", דברי גנץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים