שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נציג ערבי מוסלמי שוריין ברשימת הליכוד
לראשונה
נאיל זועבי, בן 49, איש חינוך ותיק אשר שימש כמנהל בית ספר, ישוריין ברשימת הליכוד לכנסת. הוא צפוי להיות משובץ במקום ה-39 ברשימה
נאיל זועבי | צילום: הליכוד

לראשונה בתולדות המדינה: מועמד לחבר כנסת מוסלמי בליכוד. נאיל זועבי, בן 49, איש חינוך ותיק אשר שימש כמנהל בית ספר, ישוריין ברשימת הליכוד לכנסת. הוא צפוי להיות משובץ במקום ה-39 ברשימה.

נתניהו מסר כי "לפני כמה שבועות קראתי בנצרת לעידן חדש עבור אזרחי ישראל הערבים, שהם חלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית. נאיל זועבי יוביל את המאמצים שלנו לטובת אזרחי ישראל הערבים מתוך הליכוד: יישום התוכנית שלנו למאבק בפשיעה ובאלימות, ושיפור חייהם של אזרחי ישראל הערבים בכל התחומים – חינוך, בריאות ורווחה".

"אזרחי ישראל הערבים מגיעים לליכוד כי רק הליכוד בהנהגתי הביא להם הישגים אדירים: 15 מיליארד שקל בהשקעות, 9 תחנות משטרה ו-4 הסכמי שלום היסטוריים. יש לנו עוד הרבה מה לעשות למענם ונעשה זאת יחד. לאזרחי ישראל הערבים נמאס לבזבז את קולם על מפלגות באופוזיציה. רק הליכוד מתחייב לשפר את חייהם, וזה בדיוק מה שנעשה״.

נאיל זועבי: "אני מאוד מתרגש וגאה להיות חלק מתנועת הליכוד. תודה לראש הממשלה נתניהו על האמון ועל כך שבשנים האחרונות הוא עשה רבות לטובת המגזר הערבי בישראל ושילובם בחברה ואנו רואים את התוצאות בשטח. השילוב שלי בתנועת הליכוד מהווה הבעת אמון בערביי ישראל. ערביי ישראל רוצים להיות חלק מההצלחה ולכן גם באים לשורות ליכוד ולמפלגת השלטון. אני מתחייב בכל כוחי לשרת את אזרחי ישראל הערבים והיהודים כאחד".

גם בוריס אפליצ׳וק ישוריין ברשימת הליכוד לכנסת. נתניהו אמר כי "אני שמח להודיע שבוריס אפליצ׳וק מצטרף לרשימת הליכוד לכנסת ה-24. בוריס מסמל את הצלחתה של העלייה המבורכת ממדינות ברית המועצות לשעבר שתרמה רבות לסיפור ההצלחה של ישראל".

"בתור מהנדס צעיר, בוריס הוא עלה לישראל ממוסקבה בשנת 1990 והתגייס לצה״ל. לאחר שירותו המשיך בצבא כאזרח עובד צה״ל, ולאחריו השתלב בהצלחה בחברות הייטק ובשנים אחרונות הוא הפך לעצמאי. עלייה-צה״ל-הייטק-יזמות: זו דרכו של בוריס ואלה יסודות הבסיס להצלחה של מדינת ישראל. ברוך הבא לליכוד״.

בוריס אפליצ׳וק: "אני מודה לראש הממשלה נתניהו על הכבוד שנפל בחלקי לשרת את אזרחי ישראל בכנסת, ואני בטוח שבהנהגתו הליכוד יביא לפחות 40 מנדטים. אני חבר מפלגת הליכוד מאז 2006, ואני מאמין שרק ליכוד גדול בהנהגת ראש הממשלה נתניהו יכול להמשיך ולהביא הישגים אדירים למדינת ישראל: בחיסונים, בכלכלה, בביטחון, בהסכמי שלום. רוב דוברי הרוסית בישראל יודעים היום שיש הרבה פוליטיקאים, אבל רק מנהיג אחד״.

בוריס אפליצ׳וק | צילום: הליכוד

הבוקר נמסר כי הסופרת הימנית גלית דיסטל תשוריין במקום ה-10 ברשימת הליכוד לכנסת ה-24. "אישה שלא מהססת לומר את דעותיה, אישה שבאה מן העם, מכירה את העם, את העצמאים והעסקים הקטנים, אבל מעל הכל מאמינה ברעיון הלאומי. ואני בטוח גלית שיהיו לך הישגים גדולים מאוד כחברת כנסת בליכוד ומעל הכל – תעזרי לנו עכשיו להשיג את היעד הגדול שלנו – ממשלת ימין על מלא. ברוכה הבאה", אמר נתניהו.

גלית דיסטל: "תודה רבה ראש הממשלה, אני נרגשת באופן שקשה לתאר במילים. אני חושבת שהבחירה בי היא בחירה שנותנת תקווה להרבה אנשים כי אני לא פרפראזה על העם, אני העם. אני יודעת מה זה לשלם ״מס שילוט״ לעסק הקטן שלי, מה זה לנהל חנות רחוב. אני חושבת שהליכוד בראשותך הוא בית שיכולתי רק לחלום עליו. יש לנו המון דברים לקדם גם ברמה הלאומית וגם ברמה הפרטית. העובדה שאחת כמוני מגיעה למקום כזה בליכוד מראה שאתה הפלטפורמה הטובה ביותר שיש למוביליות חברתית. אני גאה ונרגשת, תודה רבה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים