שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נקבע מותה של האם שאיבדה את ילדיה בתאונה
שבר על שבר
לאחר מאבק של ארבעה חודשים, בהם נאבקו הרופאים על חייה של הודיה מעודד, שנפצעה אנושות בתאונה בה איבדה את שני בניה ועובר, הבוקר נאלצו הרופאים לקבוע את מותה
זירת התאונה בעופרים ע רקע נרות נשמה | צילום: נרות: Chinnapong שאטרסטוק. זירת התאונה: בכאות יו"ש

לאחר מאבק של ארבעה חודשים, בהם נאבקו הרופאים על חייה של הודיה מעודד, שנפצעה אנושות בתאונת דרכים בה איבדה את שני בניה ועובר, הבוקר נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. בעלה יניב, נפצע אף הוא באורח קשה ונמצא בתהליך שיקום.

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר: "הבוקר נקבע מותה של הודיה מעודד לבית ראוכברגר, שנפצעה בתאונת דרכים בדצמבר אשתקד. אנו משתתפים בצער המשפחה. לבקשת המשפחה, הלוויה אינה פתוחה לסיקור תקשורתי".

כזכור, נהג ערבי שיצא מהכפר שקבא, שנהג ברכב בלי רשיון, שהורד מהכביש ("משטובה"), ביצע פניית פרסה פרועה באמצע הכביש, כתוצאה מכך הרכבים התנגשו. שני הנוסעים ב"משטובה" נהרגו במקום, וכן תוצאה קשה גם לרכב הישראלי שנסע בכביש, בני משפחת מעודד שעברו להתגורר בברוכין באותה התקופה.

כאמור בכלי הרכב שהו אב המשפחה, אם המשפחה ושני ילדים, כאשר הילד בן ה-3 נהרג במקום, הבת הגיעה לבית החולים ולאחר נסיונות הצלה מרובים שם נקבע מותה, שני ההורים פונו במצב קשה. האב נמצא בתהליך שיקום ומצבו יציב. הרופאים אף נאלצו לקבוע את מותו של עובר בשבוע מתקדם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים