שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נקבע מותו של בן ה-47 שנדרס בירושלים
נֶהְפַּךְ לְאֵבֶל מְחֹלֵנוּ
צעיר חרדי שעמד על הכביש כאשר עשרות נערי שוליים השליכו אבנים על נהג הסעות לא-יהודי, נמחץ למוות לאחר שהנהג דהר לכיוונו בעוצמה
זירת אירע הדריסה הערב בירושלים | צילום: דוברות איחוד הצלה

ברוך דיין האמת. נקבע מותו של האברך החרדי שנמחץ בין שני כלי רכב, כאשר נהג הסעות עם מראה ערבי, נרגם באבנים על ידי נערי שוליים ברחוב החומה השלישית בירושלים, וכתוצאה מכך דרס את הולך הרגל שעמד על הכביש.

בית החולים הדסה הר הצופים עדכן כי אל חדר הלם/טראומה במרכז לרפואה דחופה שבבית החולים, פונה על ידי מד"א בן 47 אשר נפגע באורח אנוש מרכב הסעות בשכונת מאה שערים בירושלים.

צוות המלר"ד המשיך בפעולות ההחייאה של צוות מד"א ונלחם על חייו, אך פגיעותיו היו קשות ביותר והוא נאלץ לבסוף לקבוע את מותו.

קודם לכן דווח כי צעיר כבן 30 נפצע אנושות בתאונת דרכים קשה שאירעה הערב ברחוב החומה השלישית פינת שבטי בירושלים, לאחר שעות של הפרות סדר במהלכן עשרות נערי שוליים יידו אבנים לעבר נהגים שחלפו באזור ונחשדו כערבים. נהג ההסעות שהיה מעורב בתאונה נמלט ונתפס לאחר זמן קצר. המשטרה פתחה בחקירה.

הפצוע פונה לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא במצב אנוש, תוך כדי שפראמדיקים של מד"א מבצעים בו פעולות החייאה. הרקע לאירוע נבדק בשעה זו, אך על פי תיעוד מהזירה, נהג ההסעות הותקף ונעשה ניסיון לגרום נזק לרכבו.

נחום ברנשטיין, חובש ב'איחוד הצלה' סיפר: "מדובר בהולך רגל שנפגע מרכב הסעות. הענקנו לו סיוע ראשוני ובשלב זה מצבו מוגדר קשה". נחמיה טרטכנברג, חובש נוסף של 'איחוד הצלה' מסר: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים".

זירת אירוע הדריסה הערב בירושלים. צילום: דוברות איחוד הצלה

מהמשטרה נמסר כי לפני זמן קצר התקבל דיווח אודות אדם שנפגע מרכב ברחוב החומה השלישית בירושלים. כוחות משטרה במקום והחלה בדיקת נסיבות המקרה. "הפצוע פונה במצב קשה לטיפול רפואי. נהג הרכב שנמלט מהזירה אותר בסריקות שערכו השוטרים ונעצר לחקירה", הוסיפו במשטרה.

חובש רפואת חירום במד"א, אלי ריימונד ופראמדיק מד"א, שלום גליל, סיפרו: "כשהגענו למקום הפצוע שכב על המדרכה בסמוך לחלקו הקדמי של הרכב המסחרי כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה קשה בפלג גופו העליון. מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

כמו"כ בית החולים האצוג פרסם הבהרה: "הרכב, שדרס הערב הולך רגל בשכונת מאה שערים בירושלים – לא עובד בשירות קבלן ההסעות של בית החולים הרצוג. הנהג הדורס – לא עובד גם הוא בשירות הרצוג".

לטענת בית החולים, "מדובר, ככל הנראה, בנהג ששימש קבלן ביצוע של הסעות לבית החולים הרצוג למשך מספר ימים בלבד בחודש ספטמבר 2020 ועזב, כנראה, בשל אי התאמה. לפני כשבועיים, לאחר אינספור הפצרות וטלפונים החזיר את שלט בית החולים למשרדי החברה בה הועסק. ההנחה היא כי שיכפל לעצמו, לכאורה, שלט נוסף".

הודגש כי "בבית חולים הרצוג מזועזעים הערב מהארוע הטרגי,
ומבקשים להבהיר כי הרכב, שביצע את התאונה, לא קשור בהם יותר בשום צורה ואופן, ומצפים לתחקיר משטרת התנועה לגבי השימוש בשלט על שמשת הרכב הקדמית ולמיצוי הדין".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים