שיתוף
תגובות
דעות » נקודת מבט על קורונה; לא מה שחשבתן
רגע לנפש
יש מבט של פחד וחרדה, אלא שהוא לא מוביל לשום מקום אז בואו ננסה מבט של אמונה והבנה
תגיות:
קורונה | צילום: Corona Borealis Studio, שאטרסטוק

במהלך השבועות האחרונים, יצא לי לקבל בקשות חוזרות על נושא הקורונה. הרי התופעה חיה, בועטת וממלאת לנו גרפים חדשים מדי יום, אז אי אפשר להתעלם. מצד שני – אי אפשר להתעסק רק בקורונה ולהעמיק את הייאוש. אז חשבתי לעצמי, מדוע שלא ננסה להביט על כל עניין הקורונה מנקודת מבט גבוהה יותר? וכך הלכתי ובדקתי וחיפשתי מקורות. את הדברים הבאים אני מביאה בשם הפסיכותרפיסט יהורם מלמד.

אם נחלק את העולם מאז בריאתו, אז באלפיים שנים ראשונות, הלכה הארץ ומלאה זימה ומה עשה הקב"ה? שטף את העולם עם מבול. באלפיים שנים הבאות, הלכה הארץ ומלאה בעבודה זרה ומה עשה הקב"ה? חורבן בית כי לא יכול היה לסבול את הזוועה. ומה קורה לנו בשנים אלו? שאנחנו 'רגע' לפני שנת הששת אלפים? ככל שהשנים מתקדמות, שימו לב לעוצמה שהעולם מפתח בכל הנוגע לכסף. 

ישראל למשל היא מדינה מאוד חזקה, בעלת צבא מאוד חזק, נשק מכאן ועד אמריקה, המון התעסקות סביב כסף וגבהות הלב, מתוך כוחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה. ומה עשה הקב"ה שלא יכול לסבול את הרס עולמו? הכניס את כולם לחדרים. הקורונה – שמשמעות המילה קורונה, קראון, כתר… תפסה מגבוה את כל העולם ופשוט שלחה אותנו להסגרים, בידודים, הכסף הפך פתאום חסר משמעות כי עסקים נסגרו, בורסות נפלו. 

הקב"ה למעשה מעביר אותנו לתודעה חדשה! אנשים יהיו או ממש למעלה או ממש למטה. ומי יהיה למעלה? רק אנשים שיבינו באמת, ולא מן השפה אל החוץ, כי יש כאן מלכות ה' מעבר לדרך הטבע. הרי כל מה שקורה כאן הוא לא טבעי, ואין דרך להסביר את הדברים הללו. 

במקום להיות שקועים בפחד, בשליליות, אנחנו צריכים לפתוח ידיים לשמים ולהודות על כך שאנחנו הולכים לקראת משהו טוב יותר. והלכה למעשה, איך משפרים את כל תודעת כוחי ועוצם ידי? אנחנו לוקחים את הכסף והכוח למקום של קדושה. נכון, כולנו צריכים כסף, אבל אנחנו רוצים שיהיה לנו כסף כדי שנוכל לעשות אתו מעשים טובים. אנחנו רוצים כוח והשפעה כדי שנוכל להשפיע אתו טוב. יש לי אמצעים? אני מקבלת כדי לתת. וכאשר נהיה בתודעה הזו ונכניס אלינו בכל מעשה את הקב"ה, ודאי שנזכה לראות נסים גלויים וגדולים.

זכרו כי כמו שבטבע דומה נמשך לדומה – כך אנחנו מושכים אל עצמנו, עם האנרגיות האישיות שלנו – גם את הדברים וגם את האנשים שיקיפו אותנו. שליליות ופחד לא ישנו את המצב ולא יובילו אותנו למקום טוב יותר, אז לפחות נתאמץ לעשות זאת בחיוביות, ולראות בכל דבר את הטוב שבו, וברור לי שנמשוך אלינו הרבה יותר טוב. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים