שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » נקודת מפנה לאור נסיעת האדמו"ר לתל אביב
התרגשות בגור
הרבי מגור יצא מהבית עם בניו והרבנית לתפילה על ציון חמיו. הרבי גם התפלל באופן חריג בבית אבלים בבני ברק
תגיות:
האדמו"ר מגור | צילום: יעקב מלמד, חדשות JDN

מרן האדמו"ר מגור עלה היום (ראשון) להתפלל על קברו של חמיו, הגרמ"מ וייץ זצ"ל, בבית העלמין קריית שאול בתל אביב. יחד עם האדמו"ר הגיעו חלק מבניו והרבנית תליט"א.

גורם בחסידות גור אומר בשיחה ל'בחזית' כי "מבחינת החסידים מדובר בנסיעה היסטורית, זאת לאחר שבשנה האחרונה, במהלכה נגיף הקורונה שיתק את חיי השגרה, האדמו"ר לא פקד את קברי חמיו וחמותו אפילו ביום השנה בשל מגבלות הקורונה".

מתיעוד שהגיע מבית העלמין, נצפה הרבי שליט"א כשעל פניו מסכה, למרות שהוא מחוסן בשתי המנות כבר למעלה מחודש. כך גם הקפידו מלוויו על עטיית מסיכה.

מבית העלמין המשיך האדמו"ר לישיבת חידושי הרי"ם של חסידות גור בתל אביב, שם כיהן חמיו כאחד מראשי הישיבה. האדמו"ר תורם מדי שנה 'נציב יום' לישיבה ביום זה שהוא גם יום ההילולא של מייסד חסידות גור כ"ק מרן בעל החידושי הרי"ם זי"ע, שעל שמו גם הישיבה קרויה.

עם כניסתו מרן האדמו"ר לישיבה נערך מעמד לחיים מצומצם בהשתתפות כמה חברי צוות הישיבה ולאחר מכן ערך הרבי ביקור קצר בהיכלי הלימוד של שתי הישיבות השוכנות במבנה וסקר את מאות הבחורים שהיו בעיצומו של סדר אחר הצהריים.

משם המשיך הרבי מגור לעיר בני ברק, שם עלה לנחם את משפחת ברוינר ברח' בן פתחיה בעיר היושבים שבעה על פטירת אמם דבורה ע"ה, מנהלת בית ספר בפתח תקווה, מנגיף הקורונה. באורח חריג התפלל הרבי תפילת מעריב עם האבלים ולאחר מכן ניחמם במשך דקות ארוכות בסיומם שב למעונו בירושלים.

בחסידות גור ציינו בהתרגשות את היום הזה, כנקודת מפנה וציון דרך בשלבי החזרה לשגרה מאז פרוץ נגיף הקורונה, בהמשך ל"נסיעה" ההמונית בשבת פרשת זכור ולטיש ביום הפורים שנערך בהיכל בית המדרש בהשתתפות אלפי חסידים מחוסנים ומחלימים על פי כללי התו הירוק.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים