שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » נשארו כספים בקרן, למה הם לא מגיעים אליך?
נקסט קפיטל
המדינה הקימה קרן הלוואות ייעודית במטרה לסייע לעסקים שנקלעו לקשיים עקב המשבר • למה קרן זו הינה כלי מימוני חשוב וכדאי לעסקים? מנכ"ל חברת 'נקסט קפיטל' מסביר
אפי רובינשטיין | צילום: יח"צ
לקריאת הכתבה מלאה
תמכו בעיתונות החופשית במגזר ותהנו ממנוי דיגיטלי הכולל קריאת חופשית ללא הגבלה ומגוון שירותי פרימיום באתר, עם מינימום פרסומות

בתקופה זו, בה העסקים ספגו פגיעה אנושה בהכנסותיהם הקימה המדינה "קרן קורונה" ייעודית, שמאפשרת לעסק לגייס בבנק (או בגופים פיננסיים חוץ בנקאיים) את ההלוואה הנדרשת על ידי העמדת ערבות בגובה של 85% מהלוואה זו.

כמו כן, היא מאפשרת לעסק לדחות את תשלומי הקרן עד שנה ע"מ לצלוח את התקופה המורכבת של המשבר ואף מסבסדת את הריבית בהלוואה זו (שהינה אטרקטיבית מראש) לכלל השנה הראשונה.

יתרונותיה של קרן הקורונה הייעודית הן:

תנאים אטרקטיביים: ההלוואה ניתנת בריבית של פריים + 1.5%, בטחונות עצמיים מינ' של 5% בלבד (בניגוד ל-25% בהלוואות רגילות בערבות המדינה) וכאמור המדינה מסבסדת את הריבית בשנת ההלוואה הראשונה. ההלוואה מועמדת ללא אגרות או עמלות בנקאיות נוספות (כנהוג בהלוואות רגילות).

הליך אישור מזורז ומקוצר: בניגוד להליך האישור הרגיל הדורש הגשת תכנית עסקית מלאה ובחינה מקדימה בגוף המתאם מה שהופך את התהליך לארוך ומסורבל, ההגשה במסלול קורונה הינה זריזה ישירות לבנק ומטופלת עד 7 ימים מול הבנק או חברות האשראי.

נכנסתם לבידוד? סתם בודדים? לא נשאיר אתכם לבד

קבלו שבועיים גלישה באתר בחזית מדיה בחינם

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים