שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » נשארו לך יומיים לשנות את החיים
אל תפספסו
בעוד יומיים ההגרלה הגדולה של 'רפואה לישראל' על רכב ומשכורת לשנה. כל הפרטים על אירוע ההגרלה חסר התקדים עם מיטב האמנים והזמרים במופע מרהיב בשידור חי

הרגע הגדול מתקרב והמתח גואה לשיאים חדשים: בעוד יומיים נתבשר על זהותו של מי שזכה באחת הזכיות המשמעותיות והדרמטיות שהיו כאן אי פעם: רכב צמוד ומשכורת מלאה לשנה תמימה!

ההגרלה וההכרזה על הזוכה יתקיימו במסגרת מופע אומנותי מרהיב של טובי האמנים וענקי הזמר שיטלו חלק באירוע חסר התקדים לטובת 'רפואה לישראל' שיערך ביום רביעי הקרוב 17.2 החל מהשעה 20:00 בערב.

הספירה לאחור מתחילה כעת ואם אתם לא מאלו שנוהגים לפספס כל הזדמנות לפספס הזדמנות אל תחכו למחר כי אולי כבר יהיה מאוחר, הצטרפו כעת לכרטיסים הבודדים שעוד נותרו ואולי תהיו מאלו שחיים השתנו.

כבר תקופה שאלפים רבים פונים למוקדי המכירות הכורעים תחת עומס הפניות ומבקשים להבטיח את מקומם בהגרלה כי הם יודעים שבסיומו יהיה מישהו אחד שחייו ישתנו, הם מאוד רוצים שזה יהיה הם.

את האירוע הענק ינחה מלך המוזיקה החרדית מנחם טוקר ובחלק האומנותי יטלו חלק גדולי הזמר החזן המפורסם ישראל אדלר והזמרים משה לוק וארי היל עם ילד הפלא מנדי רוט בליווי מוזיקלי מושקע של המאסטרו יואלי דיקמן ותזמורתו המורחבת.

האירוע ישודר בשידור חי באתר.

רגע לפני הסוף: הבטיחו את מקומכם, חייגו: *5076.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים