שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נשות חומש הפגינו מול ביתו של ניר אורבך
נחצה עוד קו
נשות האברכים והילדים הגיעו למקום לאחר שלטענתן הבוקר נחצה עוד קו אדום כשהממשלה שלחה כוחות להרוס מבנים שנמצאים במקום שנה ויותר
הכניסה לישוב חומש | צילום: מיכאל יעקובסון, ויקיפדיה

הערב (רביעי) הגיעו נשות חומש מול ביתו של ח"כ ניר אורבך וקראו לו לפעול כנגד הרס הישיבה בחומש. נשות האברכים והילדים הגיעו למקום לאחר שלטענתן הבוקר נחצה עוד קו אדום כשהממשלה שלחה כוחות להרוס מבנים שנמצאים במקום שנה ויותר.

"ניר אורבך הבטחת שהישיבה בחומש לא תיהרס" אמרה הדר שהשתתפה בהפגנה "אבל הבוקר ראינו הרס של פנימיות הישיבה ומבנה שירותים. רק לפני חודשיים נרצח יהודה. הבעלים שלנו, האברכים, חזרו פצועים ועכשיו אתם נותנים פרס לטרור ומיישמים את המטרה שבשבילה עשו המחבלים את הרצח – לנקות את חומש מיהודים. תתעשתו! הבטחת שלא יהרסו את הישיבה".

ההפגנה מול ביתו של אורבך הגיעה לאחר שהבוקר הגיעו לחומש מאות שוטרים וביצעו הרס של שלושה מבני פנימיות ומבנה שירותים אקולוגיים.

לדברי תלמידי הישיבה בחומש, המבנים הללו נמצאים בחומש עוד לפני הרצח וחלקם בנויים יותר משנתיים. זאת בניגוד לטענת גורמים פוליטיים והבטחות מפורשות כי מה שהיה לפני הרצח לא ייהרס.

בישיבה טוענים שהרס השירותים האקלוגיים הוא פגיעה אנושה באורח החיים של התלמידים שגם ככה מתמודדים עם חשמל ומים לא סדירים ובמזג אוויר חורפי.

שמואל וונדי, מנכ"ל הישיבה אמר במקום: רק לפני שבוע ראינו בכתב האישום שהרוצחים של יהודה אמרו שהמטרה שלהם זה שלא יהיו יהודים בחומש והיום, הממשלה פעלה גם היא כדי שלא יהיו יהודים בחומש. אפילו את השירותים לקחו. "אני לא יכול לדמיין את החיוך של הרוצחים היום" הוסיף וונדי. בישיבת חומש קוראים לציבור להמשיך להגיע לחומש ולעזור לתלמידי הישיבה באחיזה במקום.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים