שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » נשיא ארה"ב ביידן: "אתמודד שוב לנשיאות"
"אם הבריאות טובה"
שנשאל האם יסכים ל"קרב חוזר" בינו לבין הנשיא הקודם טראמפ, והשיב: "ודאי, למה שלא אתמודד נגד טראמפ? זה רק יגדיל את הסיכוי שאתמודד שוב"
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן | צילום: shutterstock

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן אמר הלילה (ה') בריאיון לרשת ABC כי הוא מתכוון להתמודד שוב על הנשיאות בבחירות שיתקיימו ב-2024, אם בריאותו תאפשר לו זאת, וכי "קרב חוזר" בינו לבין הנשיא לשעבר דונלד טראמפ רק יגביר את רצונו להתמודד שוב.

"אני מכבד מאוד את הגורל, שהתערב בחיי פעמים רבות", השיב ביידן לשאלה אם יתמודד שוב. "אם אהיה במצב הבריאותי שבו אני עכשיו, ואני במצב בריאותי טוב – אז ארוץ שוב לנשיאות". הנשיא נשאל על-ידי המראיין, מגיש החדשות דייוויד מיור, אם הוא יהיה מוכן ל"קרב חוזר" בינו לבין הנשיא הקודם טראמפ, והשיב: "ודאי, למה שלא אתמודד נגד טראמפ? זה רק יגדיל את הסיכוי שאתמודד שוב".

ביידן הוא האדם המבוגר ביותר שהושבע לתפקיד נשיא ארה"ב. הוא עשה זאת בגיל 78. בחודש שעבר, יממה לפני שחגג יום הולדת 79, הוא עבר סדרה של בדיקות תקופתיות, בהן קולונוסקופיה. הרופאים מצאו בבדיקות התקופתיות של ביידן שהוא סובל מהפרעת הליכה המתאפיינת בתנוחה נוקשה ומהתקפי שיעול בעקבות ריפלוקס חומצי. למרות זאת, רופאיו של ביידן ציינו כי הוא כשיר לשמש כנשיא.

בחודש שעבר דיווח "וושינגטון פוסט" כי ביידן עדכן את מקורביו על כוונתו לרוץ ב-2024, אז יהיה כמעט בן 82. לפי העיתון, הוא שיתף בהחלטתו "קבוצה קטנה של תומכים" באירוע גיוס תרומות.

טראמפ, מנגד, עדיין לא הכריז רשמית שיתמודד בבחירות ב-2024. שלשום הוא הודיע כי יקיים מסיבת עיתונאים ב-6 בינואר, יום השנה למהומות בגבעת הקפיטול בוושינגטון, אז רבים מתומכיו פרצו לבניין הקונגרס האמריקני במחאה, שם טראמפ חזר על הטענות שתוצאות הבחירות בשנה שעברה זויפו.

הרמז האחרון של טראמפ בנוגע להתמודדות בבחירות הבאות היה בחודש יוני האחרון, אז אמר ש-2024 היא שנה שהוא "מצפה לה מאוד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים