שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » הרצוג המריא לביקור רשמי בממלכה המאוחדת
48 שעות
נשיא המדינה יצחק הרצוג המריא הבוקר לביקור רשמי בממלכה המאוחדת והתייחס להחלטת ממשלת בריטניה להכיר בחמאס כארגון טרור על כל המשתמע מכך
יצחק (בוז'י) הרצוג | צילום: רועי אברהם, לע"מ
צילום: רועי אברהם, לע"מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל המריאו היום לביקור רשמי בממלכה המאוחדת.

במהלך הביקור יערוך הנשיא פגישות רשמיות, ביניהן עם יורש העצר הבריטי הנסיך צ'ארלס, ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון, שרת החוץ ליז טראס, חברי פרלמנט וראשי הקהילה היהודית. הנשיא יהיה גם אורח הכבוד באירוע הוקרה מיוחד של קרן פרס בראשית למשפחת הרב לורד יונתן זקס זצ"ל, במלאת שנה לפטירתו, בהשתתפות מנהיגי הקהילות היהודיות ובכירי ממשל בריטיים בעבר ובהווה.

עם המראתו אמר הנשיא כי הוא "יוצא היום לביקור רשמי בן 48 שעות לבריטניה, אחת מבעלות הברית הקרובות והחזקות ביותר של מדינת ישראל. אני אפגש עם יורש העצר הנסיך צ׳ארלס ואשמע ממנו בוודאי על ביקורו מלפני כמה ימים בירדן ובמצרים, ונדון במשבר האקלים. כמו כן אני אפגש עם ראש ממשלת בריטניה, ידיד ישראל אמיתי, בוריס ג׳ונסון, שלנו היכרות רבת שנים ואני אודה לו על החלטת ממשלת בריטניה להכיר בחמאס כארגון טרור על כל המשתמע מכך, זהו צעד חשוב מאין כמותו למלחמה בטרור".

הנשיא ציין כי הוא גם ייפגש עם שרת החוץ של בריטניה ועם חברי פרלמנט "ואבהיר להם שישראל לא תוכל לאפשר לאיראן יכולת גרעינית והיא מצפה מבעלות בריתה להיות תקיפים ונוקשים כלפי האיראנים בדיאלוג שהם מקיימים עימם. ישראל מבהירה עמדה זו לכל ידידותיה וכמובן מבהירה שהיא שומרת לעצמה את כל היכולות שלה כדי להגן על עצמה.״

הרצוג הוסיף והדגיש: "אני מודה על החלטת ממשלת בריטניה להכיר בחמאס כארגון טרור על כל המשתמע מכך, זהו צעד חשוב מאין כמותו למלחמה בטרור".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים