שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » כותל המזרח » נשיא המועצת: "הממשלה החדשה זה העמלק של היום"
בעקבות הגזירות של הממשלה על החרדים ועולם הישיבות, נפגשו נשיא המועצת עם רבה של ירושלים הגרש"מ עמאר כדי לדון על המהלכים ודרכי פעולה
מרן חכם שלום כהן והגרש"מ עמאר | צילום: באדיבות המצלם

אמש (מוצ"ש) הגיע רבה של ירושלים הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר שליט"א אל מעונו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש כהן שליט"א כדי להיוועץ עימו על גזירות הממשלה נגד עולם התורה וההלכה.

במהלך הביקור התנה מרן שליט"א את צערו בפני הראשון לציון על גזירות הממשלה ויוקר המחייה, "הממשלה החדשה זה העמלק של היום, הם כמו פרעה שאמר כל הבן הילוד היאורה תשליכו, זה מה שהם רוצים, רוצים למחוק את כל התורה כולה".

"נלחמים בכל פרט ופרט, יוקר השערים, רוצים לקחת את כל בני הישיבות לצבא, מי שנלחם עם עמלק היה בצבא לפני כן?, ויחלוש יהושע את עמלק ואת עמו לפי חרב. השאיר את החלשים למה השאיר אותם, אם היה גומר את כולם לא היה נסיונות. הקב"ה רוצה שישאר עמלק שיהיה נסיונות". אמר נשיא המועצת.

מרן הראש"ל הגרש"מ עמאר ציין בפני מרן שליט"א את השנאה של אותם גורמים לדת וכל מטרתם לפגוע בכל דבר שבקדושה וחובתינו לעשות הכל על מנת שמזימתם לא תצלח.

בני ביתו של מרן שליט"א מציינים כי המלחמה נגד עולם התורה מדירות שינה מעיני מרן שליט"א ובכל עת מבקש לפעול נגד אותם הרוצים להשכיחם תורתיך. כזכור מרן אף תיקן תפילה מיוחדת עקב המצב לאומרה בפתיחת ההיכל כאשר כבר מאות בתי המדרשות נוהגים לומר את התפילה מידי שבוע בפתיחת ההיכל בתפילה שהופצה ע"י הידברות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים