שיתוף
תגובות
כלכלה » נתון מפתיע: 7% מהסוחרים העצמאיים באמזון הם מהמגזר החרדי
איקומרס
אתר החדשות האמריקאי באזזפיד גילה כי בשכונות החרדיות של ניו יורק מתגוררים כ-7% מכלל העצמאיים שסוחרים באמזון | תכנית הכשרה תכשיר גברים חרדים למסחר באמזון
מתחם תעסוקה חרדי

נתונים מפתיעים שחשף אתר החדשות האמריקאי 'באזזפיד', מצביעים על מספרים גבוהים של סוחרים באמזון, המתגוררים בשכונות החרדיות של ברוקלין בניו יורק. לפי הנתונים בשכונות בורו-פארק וקראון הייטס לבדן, מתגוררים 7% מהסוחרים העצמאיים באמזון. הסוחרים העצמאיים אחראיים לנתח של 58% מהמכירות באתר אמזון.

ההכנסות של אמזון נסקו לשיאים במיוחד בתקופת הקורונה. כך למשל רק בשנת 2020, עלו המכירות באמזון בשיעור של 38%, לסכום של 386.1 מיליארד דולר. ישראל, סוחר חרדי מבורו פארק שהתראיין לאתר באזזפיד הסביר שהפלטפורמה של אמזון, מותאמת במיוחד לציבור החרדי. "אמזון היא אופציה מצוינת, במיוחד ליזמים וסוחרים מהקהילה שלנו, זאת עבודה שלא מצריכה השכלה עסקית מוקדמת. אתה יכול להתחיל בבית שלך ולבנות עסק כזה".

גם בציבור החרדי בישראל, הבינו את הפוטנציאל שקיים בעולם המכירות המקוון. במרכז החדשנות ביזמקס בירושלים, משיקים בימים אלה בשיתוף עם מרכז כיוון מחזור חדש בתוכנית הכשרה באמזון ומסחר אלקטרוני המותאמת לגברים חרדים. "הגענו להבנה כי על מנת שמסיימי הקורס יוכלו 'לקפוץ למים' ולהתחיל לבצע מכירות בעצמם יש צורך בהרבה ניסיון ופרקטיקה מעשית", אומר אליהו דינוביץ, מנכ"ל ביזמקס. "מה שהביא אותנו לייצר תכנית לימודים המכילה את שיטות המכירה הידועות באמזון: 'פרייבט לייבל' ו'דרופשיפינג' ומשלבת לימודי תאוריה לצד עבודה מעשית" אומר דינוביץ.

הקורס יפתח בתאריך ז' תמוז (06.07.2022) ויפעל במתחם 'ביזמקס'. הלימודים בקורס יקנו לתלמידים את סל הכלים הרחב ביותר למכירות באמזון: מושגי יסוד בעולם המסחר המקוון, מחקר שוק למציאת רעיון לפיתוח, מציאת ספק ותקשורת נכונה, קניית סחורה, שילוח לאמזון ותמחור נכון של מוצר שיביא רווחים לאורך זמן. בנוסף, המשתתפים יקבלו ליווי לפתיחת חנות מקוונת באמזון ויבצעו כבר במהלך הקורס את המכירות הראשונות בשיטת ה'דרופשיפינג' המאפשרת מכירת מוצרים ללא השקעה כספית. הקורס כולל 18 מפגשים, ויועבר על ידי סוחרים וותיקים ומרצים מהחברות המובילות בתחום האיקומרס בישראל. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים