שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נתניהו: "אם נצטרך, נעצור את המשך ההקלות"
העלייה בתחלואה
ראש הממשלה נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה שההקלות העתידיות צפויות להיעצר במידה והתחלואה תמשיך לעלות • נתניהו: "אם יהיה צורך, נעצור את המשך ההקלות"
בנימין נתניהו ובני גנץ | צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש הממשלה נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה היום כי ההקלות הבאות שמתוכננות צפויות להעצר. "אם יהיה צורך, נעצור את המשך ההקלות ואף נהדק את אלה שכבר נתנו", אמר נתניהו נוכח העלייה הדרמטית בנתוני התחלואה בקורונה בימים האחרונים.

כזכור, בימים האחרונים חלה עלייה דרמטית בנתוני התחלואה, לאחר שבסוף השבוע האחרון נרשמו מעל 1,000 מאומתים לקורונה ביום במשך 3 ימים רצוף. כמו כן, מקדם ההדבקה הכללי עלה ל-1.16. במגזר הערבי מקדם ההדבקה עומד על 1.18, במגזר הכללי על 1.12, ובמגזר החרדי על 0.96.

נתניהו פתח ואמר כי "צריך להבין שאנחנו נאבקים במגפה מאוד קשה שגבתה מאתנו עד עכשיו כ-2,800 בני אדם, שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו ואנחנו דואבים על כל אחד ואחת מהם", אמר ראש הממשלה. "אנחנו יודעים את סבל המשפחות, אנחנו חייבים לעשות הכול כדי למנוע החרפה של המצב שיכול להביא אותנו למחוזות קשים בהרבה, אפילו יותר קשים ממה שספגנו עכשיו".

עוד הוסיף נתניהו ואמר, כי "יחסית למדינות ה- OECD, מצבנו הוא טוב, הן ספגו מחירים קשים בהרבה. בלגיה עם 16 אלף מתים, צ'כיה עם 7,300, שווייץ עם 4,500, הולנד 9,200 ושבדיה עם 6,000. אנחנו חייבים לעשות הכול כדי שלא נוסיף מחיר טרגי זה למחיר שכבר שילמנו במגפה".

ראש הממשלה הזהיר ואמר, כי אמנם "יש לנו 9,500 חולים פעילים, זה הרבה פחות לנפש כמעט מכל המדינות הללו, אבל אנחנו חייבים לשמר את זה. אני אומר לכם ביושר שאנחנו בסכנה שלא נשמור על זה אם לא נפעל מיד, כי בימים האחרונים אנחנו רואים עלייה ברורה בתחלואה".

"אנחנו כל הזמן בוחנים את הנתונים ואת ההקלות שביצענו. אם יהיה צורך, נעצור את המשך ההקלות ואף נהדק את אלה שכבר נתנו. אני מבקש מהאזרחים להמשיך לשמור על הכללים ולהישמע להוראות משרד הבריאות", כך נתניהו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים