שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נתניהו: "אנחנו מתחילים את הסוף של המגפה"
הסוף למשבר
ראש הממשלה נתניהו והשר אדלשטיין מסרו בשעה האחרונה הצהרה לקראת תחילת החיסונים • אדלשטיין: "כל טענות על חוסרים, פייק ניוז" • נתניהו: "מתחילים לראות את הסוף"
בנימין נתניהו | צילום: Alexandros Michailidis, שאטרסטוק

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין מסרו בשעה האחרונה הצהרה מדרייב-אין של קופת החולים מכבי בתל אביב, לקראת מבצע החיסונים שצפוי להתחיל בישראל אולי אפילו כבר השבוע. בקופות החולים ביקשו שלא לבצע תעדוף בין המתחסנים. מנכ"ל מכבי רן סער שנכח בסיור הבטיח כי הקופה תצליח לחסן לפחות 25 אלף בני אדם ביום.

שר הבריאות אדלשטיין פתח את הדברים ואמר: "יכול להיות שכבר בשבוע הבא נוכל להתחיל את החיסונים של צוותים רפואיים, וכולי תקווה שנראה היענות של האוכלוסייה. לא חסר שום ציוד ויש היערכות יוצאת מן הכלל של הקופות".

ראש הממשלה נתניהו אמר בנימה אופטימית "אנחנו מתחילים את הסוף של המגפה, עד אז אני מבקש לשמור על הכללים. אנחנו בדרך להקדמת החיסונים".

כזכור, מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי אמר הבוקר בראיון לרשת ב' כי "מתן החיסונים יחל תוך כמה ימים. אנחנו עוסקים באישורים. אנחנו נדרשים לבדיקה של דוגמאות מהחומר שהגיע ולאישורים נוספים, אמר לוי, "אני מקווה שהזריקה הראשונה תינתן בתחילת השבוע הבא".

עוד אמר פרופ' חזי לוי לרשת ב' על החשש להתחסן, כי "חיסון זו הדרך היחידה. אין חיסון ותרופה שבטוחים ב-100%. אני יכול לומר שהחיסון בטוח, נבדק, הוכח בעשרות אלפי נסיינים שאין תופעות לוואי חמורות. והוא בטוח ויעיל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים