שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "נתניהו בוחר בחרפה ומקבל מלחמה"
סמוטריץ' תוקף
יו"ר 'הציונות הדתית': "נתניהו עדיין מסרב להודות באמת ולהפנים שמדובר באירועים ביטחוניים שהם חלק ממלחמה לאומית ולא באירועי מחאה אזרחיים"
ח"כ בצלאל סמוטריץ' במליאת הכנסת | צילום: קובי גדעון, לע"מ

יו"ר מפלגת הציונות ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף הבוקר את ראש הממשלה בנימין נתניהו בהתייחס לפרעות הערבים ברחבי הארץ: "אבדן שליטה מוחלט של המשטרה, אבל בעיקר של נתניהו שעדיין מסרב להודות באמת ולהפנים שמדובר באירועים ביטחוניים שהם חלק ממלחמה לאומית ולא באירועי מחאה אזרחיים, ולכן נמנע עדיין מלהכניס כוחות צה"ל להשליט סדר ביד קשה כפי שעושים מול אויב בשעת מלחמה".

"אנחנו מתמקדים בלוד שבה החלו המהומות בהיקפים האלה (ושם המשטרה מתחילה סוף סוף לפעול אחרי אלפי מתנדבים אזרחים שעשו את זה במקומה במשך כמעט שבוע), אבל בזמן הזה הארץ כולה בוערת והמשטרה מגיבה לאט מידי ומאוחר מידי, אם בכלל. זה לא פחות ממחדל יום הכיפורים של המשטרה והממונים עליה".

בהתייחס למבצע שומר החומות כתב בטוויטר: "את המבצע הזה בעזה אסור בשום אופן לסיים בהפסקת אש. הוא צריך להיפסק על ידינו חד צדדית רק אחרי השמדת כל נכסי החמאס בעזה וכל יכולות הירי שלהם, באופן שייקח להם עשרות שנים להשתקם (הכל מהאוויר, לא צריך להכניס חייל אחד בשביל זה), ורק אחרי השבת הבנים".

"הפסקה דקה אחת קודם תהיה כשלון טוטאלי ושאף אחד לא יהנדס לנו את התודעה עם הישגים טקטיים ותמונות ניצחון מלאכותיות. בסבב הזה הוכח השקר והניתוק של סיסמאות ריקות כמו "חמאס מורתע" או "חמאס לא רוצה הסלמה". הדרך היחידה להשיג ביטחון לישראל היא שלחמאס לא יהיו יכולות. מוטיבציה תמיד תהיה לו".

על ההחלטה הבוקר לסגור את הר הבית לכניסת יהודים כתב: "שלום אדוני ראש הממשלה נתניהו, מה עוד צריך לקרות כדי שתבין שכשבוחרים בחרפה מקבלים מלחמה?! אני קורא לך לשנות את החלטתך באופן מיידי ולסרב להיכנע לטרור ולאלימות".

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, בתגובה לסגירת הר הבית ליהודים גם הבוקר ערב חג השבועות ולאחר סיום הרמאדן ועיד אל פיטר: "ממשלת ישראל נותנת פרס לטרור, וממשיכה לסגור גם היום את הר הבית, המקום הקדוש ביותר לעם היהודי".

בן גביר הוסיף: "מי ששולט בהר שולט בארץ, ובמקום לטפל בטרור ביד קשה, לסגור את הר הבית לכניסת מוסלמים ולהכניס שוטרים למסגדים, ממשלת ישראל סוגרת את הר הבית לעליית יהודים". לדברי בן גביר: "אסור שהמצב האבסורדי הזה יימשך ולו לרגע. יש לפתוח עוד היום את הר הבית לעליות יהודים, ולהפסיק את ההתקפלות בפני הטרור".

יו"ר סיעת הציונות הדתית חה"כ אורית סטרוק: "‏מסתבר שהמשטרה כן אוספת נשק בלוד, מהיהודים, מאזרחים שומרי חוק שלא עשו שום שימוש בנשק. זה אכן הזמן הנכון להפקיר אותם ללא נשק להגנה עצמית. פניתי לאמיר אוחנה, רוצה להאמין שהוא ישים סוף לטירלול הזה".

עוד הוסיפה סטרוק: ‏"הקבינט מתכנס היום. מי מהשרים ידרוש להציב כמטרת המבצע, וכתנאי להפסקתו, את פירוז עזה ואת השבת הבנים? מי מהם יאיץ בנתניהו (וגנץ) לעשות קמפיין עולמי על 2 המטרות הצודקות האלה? מי יוריד ראש ויסתפק במטרה המפוקפקת של "חמאס מורתע"? (סיסמא ריקה שנכשלה שוב ושוב והפכה דוקא את ישראל למורתעת)".

ח"כ שמחה רוטמן: "אם עזה לא מפורזת, הבנים לא חזרו, הר הבית סגור ליהודים בחג שלהם, יישובים יהודים בצפון ובדרום נצורים, וטילים נופלים בכל הארץ לפי שעון, אתם סגורים על זה שהמבצע בעזה מוצלח והחמאס מורתע?"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים